در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

مردم فلسطین اشغالگر را می شناسند و بهای آزادی و عزت را می دانند

شنبه 26 خرداد 1403 - 15:51:17

نویسنده و تحلیلگر عرب با بیان اینکه فلسطینی ها بهای عزت و آزادی را می دانند، گفت: رژیم صهیونیستی تاکنون از همه نوع ابزار ظلم و خشونت علیه مردم فلسطین استفاده کامل کرده است .

ویژه‌ - الکوثر«یحیی حرب» ، کارشناس و تحلیلگر سیاسی در گفتگو با برنامه «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر تصریح کرد: صهیونیست ها با وحشیگری و خشونت غیرقابل وصف ، موجودیت یک سرزمین را نابود و دراین راه از همه نوع ابزار برای ظلم و ستم ضد مردم فلسطین استفاده کردند و این بسیار دردناک و غم انگیز است. 
حرب افزود: تحریم و قحطی یکی از روش‌های شنیع است که از نظر بین‌المللی، اخلاقی، مذهبی و معیارهای حقوق بشرممنوع است اما اشغالگران صهیونیست ، کودکان و زنان فلسطینی را می کشند،  خانه های آنها را برسرشان خراب  و بیمارستانها و زیر ساختها را تخریب می کنند.
حرب گفت: صهیونیست ها مانع از آب رسانی و دارو به فلسطینیان می شوند و آنها را از خدمات بهداشتی و درمانی محروم می سازند، روش هایی که فقط در مکاتب شیطانی می تواند وجود داشته باشد.
این تحلیلگر ادامه داد: ارتش اشغالگر به ادعای خودش یکی از قوی ترین ارتش های منطقه و به قول خودش ازهمه امکانات جنگی  برخورداراست اما همیشه در برابر مقاومت مردم فلسطین ناکام بوده و به همین دلیل با زور و خشونت زیاد می خواهد اراده خود را تحمیل کند.
این نویسنده و تحلیلگر عرب در پایان با بیان اینکه مردم فلسطین، اشغالگری را می شناسند، بهای آزادی و عزت را می دانند و مردمی فداکارو  ایثارگرو باتجربه هستند، گفت: هرچه قدر مردم فلسطین بیشتر مقاومت کنند، اشغالگران روش‌های ظالمانه تری ضد آنها در پیش می گیرند و اصولا  رژیم  غاصب صهیونیستی همه ارزش‌های جهانی و بین‌المللی را زیر پاگذاشته و این اقدامات را با حمایت، حفاظت و مراقبت آمریکا انجام می دهد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 26 خرداد 1403 - 15:50:56