اعتراض رسانه های عبری به اوضاع وخیم جبهه شمالی

جمعه 25 خرداد 1403 - 16:36:31

رسانه های رژیم صهیونیستی اوضاع در شمال فلسطین اشغالی را که زیر حملات شدید حزب الله لبنان قرار دارد، وخیم توصیف و کابینه نتانیاهو را به بی توجهی به اوضاع فاجعه بار در این مناطق متهم کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «فلسطین الصمود» در این باره آمده است: در گزارشی که وبسایت روزنامه عبری یدیعوت احرونوت منتشر شد از سیاست های کابینه رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی با حزب الله لبنان به شدت انتقاد شده است. در این گزارش آمده است 350 هکتار از اراضی شمال اسرائیل به علت شلیک بیش از 200 راکت و خمپاره در آتش سوخته است. با این حال رؤسای شوراهای محلی در شمال اسرائیل می گویند تاکنون هیچ یک از وزرای کابینه با آنها درباره اوضاع این مناطق صحبت نکرده است و بسیار بعید به نظر می رسد که اوضاع در آینده نزدیک تغییر کند.

این نشریه عبری همچنین واکنش حزب الله به ترور شهید طالب عبدالله از فرماندهان جنبش را شدیدترین حملات در ماه های اخیر توصیف و پیش بینی کرد این واکنش همچنان ادامه داشته باشد.

حملات شدید حزب الله لبنان موجب توقف جشن های یهودی در شهرک های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی شد. همچنین رسانه های عبری به نقل از مقامات صهیونیستی پیش بینی کردند دامنه عملیات انتقام جویانه حزب الله تا شهر حیفا گسترش خواهد یافت و مقامات این شهر اعلام کردند در صورتی که لازم باشد، درهای پناهگاه ها به روی ساکنان شهر باز خواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 25 خرداد 1403 - 16:36:23