برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

افزایش فعالیت جوخه های ترور رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

چهار شنبه 23 خرداد 1403 - 14:35:41

ترورهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رو به افزایش است و در آخرین جنایت تروریستی این رژیم، چهار فلسطینی در غرب رام الله هدفمند به شهادت رسیدند.

ویژه‌ - الکوثر: گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی یک دستگاه خودرو را که مبازارن فلسطینی با آن تردد می کردند ، بدون واهمه از قوانین بین المللی هدف قرار دادند.
جنایتکاران اشغالگر با ترورهای حساب شده و ایجاد رعب و وحشت اوضاع  رام‌الله را ملتهب کرده اند.
گروه های فلسطینی بارها این اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند و حتی با انجام عملیات نظامی علیه نظامیان صهونیست پاسخ داده اند.
هم اکنون علاوه برغزه، کرانه باختری هم به صحنه درگیری‌های متعدد مبارزان فلسطینی با اشغالگران تبدیل شده است. اشغالگران بعداز قتل عام ها، اجساد شهدا را توقیف و از تحویل آنها به طرف فلسطینی خودداری می کنند.
شهر رام الله  درچند روز گذشته شاهد برگزاری تظاهرات و اعتصاب عمومی در اعتراض به افزایش خشونت ها و جنایات نظامیان صهونیست ضد غیرنظامیان بوده است .
صهیونیست ها همچنین هم با تنگ ترکردن حلقه محاصره، به بازداشت های گسترده  جوانان فلسطینی اقدام می کنند و عملیات های نظامی ضد مردم غزه و کرانه باختری انجام  می دهند اما تشدید اشغالگری همیشه به عاملی برای تقویت روحیه مقاومت مردم فلسطینی تبدیل شده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 23 خرداد 1403 - 14:32:29