لحظه به لحظه با دویست و چهل و هفتمین روز جنایت اسرائیل در غزه

یک شنبه 20 خرداد 1403 - 16:0:0
لحظه به لحظه با دویست و چهل و هفتمین روز جنایت اسرائیل در غزه

حملات وحشیانه رژِم صهیونیستی به رفح و غزه وارد 247 مین روز خود می‌شود. اردوگاه "نصیرات" هم با بمباران هوایی و توپخانه‌ای و نفوذ نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به منطقه جنگی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در حالی وارد 247 مین روز خود می‌شود که خیابان‌های واشنگتن و لندن، صحنه تظاهرات گسترده‌ای در محکومیت جنایات روزانه صهیونیست‌ها هستند. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواستار پایان جنگ شده‌اند.

جدیدترین تحولات، قتل عام وحشتناکی بود که ارتش رژیم اشغالگر دیروز شنبه در اردوگاه نصیرات در مرکز باریکه غزه برای آزادی چهار اسیر اسرائیلی انجام داد که طی آن محوطه‌های اطراف وکوچه‌های داخلی اردوگاه "نصیرات" ظهر شنبه همزمان با بمباران هوایی و توپخانه‌ای و نفوذ نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به داخل آن، تمامی ساکنان را به وحشت انداخته و به منطقه جنگی تبدیل شد.

رسانه دولتی غزه گزارش داد که تعداد قربانیان قتل عام اشغالگران صهیونیست در اردوگاه نصیرات به 210 شهید و بیش از 400 زخمی رسیده است و افزود که این تعداد شامل کسانی است که به دو بیمارستان "العوده" در نصیرات و "شهدای الاقصی" در دیر البلح منتقل شده‌اند.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، گفت: "قتل عام رژیم صهیونیستی در روز شنبه در اردوگاه نصیرات در مرکز باریکه غزه یک جنایت جنگی پیچیده است و اولین کسانی که از آن آسیب می‌بینند اسیران خود آنها هستند.

وی در پست کوتاهی در حساب کاربری خود در اپلیکیشن تلگرام خاطرنشان کرد: "دشمن توانست با انجام کشتارهای هولناک تعدادی از اسرا را آزاد کند، اما در عین حال تعدادی از آنها را در جریان این عملیات خود به هلاکت رساند".

اعتراض‌های محافل بین المللی و عربی به فاجعه کشتار النصیرات مانع از ادامه جنایت‌های رژیم اشغالگر در غزه نشده است به طوری که این رژیم در نخستین ساعت‌های روز 247م یه مناطق مختلفی در مرکز غزه حمله کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 20 خرداد 1403 - 12:21:27