قتل عام «نصیرات» یعنی فلسطینیان هیچ ارزشی برای آمریکا ندارند

یک شنبه 20 خرداد 1403 - 17:0:0

دکتر ابراهیم العرادی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر با اشاره به هدف قرار دادن گرفتن مدرسه آنروا در غزه و ادامه نسل کشی فلسطینیان اظهار کرد: قتل عام «نصیرات» امروز تایید می کند که فرد فلسطینی برای آمریکایی ها و اسرائیلی ها ارزشی ندارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر ابراهیم العرادی مدیر دفتر سیاسی ائتلاف جوانان 14 فوریه، در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر گفت: امروز شاهد کشتار وحشیانه یک قتل عام بزرگ و راه افتادن حمام خون هستیم. بار دیگر رژیم صهیونیستی جهان را در نسل کشی مردم مظلم غزه شوکه کرد. کشتار امروز نصیرات موید این است که شخص فلسطینی برای آمریکایی ها و اسرائیلی ها ارزشی ندارد.

وی  افزود: امروز وقتی صحبت از هدف قرار دادن UNRWA و تمام نهادهای امدادی می شود، به این معناست که بشریت کشته شده است و هر آنچه که امروز اتفاق می افتد یک تله آمریکایی است که برای فلسطینی ها و اعراب تله ساخته شد. تله ای که می تواند مردم جهان را فریب دهد. شیطان بزرگ، ایالات متحده آمریکا، مادر جنایات و دروغ و ام فساد است.

وی ادامه داد: امروز با کشتاری معادل قتل عام بیمارستان «المعمدانی» روبرو هستیم. یک نسل کشی به معنای واقعی برای آزادی 4 گروگان تروریست اسرائیلی. عملیاتی که نتیجه  خیانت اطلاعاتی است. ارتش رژیم صهیونیستی، غیر نظامیان را برای یک خیانت اطلاعاتی سلاخی کردند به گمان اینکه برخی از زندانیان که در آن منطقه نگهداری می شوند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 20 خرداد 1403 - 12:6:10