حزب‌الله لبنان قتل عام فلسطینیان در "نصیرات" را شکستی ناگوار برای اسرائیل دانست

یک شنبه 20 خرداد 1403 - 10:0:0
حزب‌الله لبنان قتل عام فلسطینیان در "نصیرات" را شکستی ناگوار برای اسرائیل دانست

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت: این واقعه نه یک پیروزی بلکه اتفاقا شکستی بسیار ناگوار برای "اسرائیل" است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: "جانفشانی مبارزان فلسطینی از فاصله صفر وبا استفاده از ابزارهای جنگی خود، نشان دهنده شجاعت، سربلندی، تداوم، پایداری و استواری است ..این چنین فداکاری و شهادت جز پیروزی برای مبارزان و ملت نیست".

شیخ نعیم قاسم در سخنانی در مراسمی افزود "ارتش "اسرائیل" ادعا کرده که چهار تن از اسرای خود را از اسارت حماس آزاد کرده است و جهان را پر کرد از اینکه دستاوردی به دست آورده است؛ اما هرگز به مردم دنیا نگفت که بهای آزادی آن 4 نفر اسیر، 120 هزار شهید و مجروح از مردم غیر نظامی فلسطینی وهزاران کشته و زخمی اسرائیلی بوده است".

وی تاکید کرد "این واقعه در واقع نه یک پیروزی بلکه اتفاقا شکستی بسیار ناگوار برای "اسرائیل" است چرا که نمی تواند حتی عددی چند از اسیران خود را جز با ارتکاب به جنایاتی این چنین وحشتناک آزاد کند ونیروهای خود را به کشتن می‌دهد و هزاران سرباز اسرائیلی را زخمی می‌کند.

شیخ قاسم تاکید کرد: "ما همچنان معتقدیم که مقاومت فلسطین در این نبرد پیروز خواهد شد."

وی ادامه داد: "دستاورد بزرگ از آن طوفان الاقصی است، که از پس آن امروز همه دنیا از مسئله فلسطین صحبت می‌کنند، برای فلسطین تظاهرات می‌کنند، برای فلسطین موضع گیری می‌کنند، اعتراض می‌کنند و در مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستند".

وی افزود: "کشورهایی هستند که دیپلمات‌های خود را از "اسرائیل" خارج کرده‌اند و بیش از 140 کشور در سازمان ملل حق فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند و همه اینها قبل از "طوفان الاقصی" وجود نداشت. "

وی در پایان گفت: "چنین وحشیان اسرائیلی در جنگ با حمایت آمریکا از آنان هم هر چقدر طول بکشد؛ باز نمی‌توانند به پیروزی برسند؛ چرا که پیروزی از آن مؤمنان است".


 


یک شنبه 20 خرداد 1403 - 10:14:14