رسانه عبری: حزب الله ارتش رژیم اشغالگر را به معادلات خود کشاند

پنج شنبه 17 خرداد 1403 - 16:0:0
رسانه عبری: حزب الله ارتش رژیم اشغالگر را به معادلات خود کشاند

به گزارش برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر رسانه‌های عبری با بیان اینکه این حزب‌الله است که ارتش صهیونیستی را به معادلات خود کشیده و از توانایی‌های آن مطلع است، اذعان کردند» ارتش اسرائیل امروز در زمین حزب الله بازی می کند و آنچه حزب‌الله می‌خواهد، انجام می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در به گزارش برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر حملات پهپادی مقاومت لبنان به مواضع نیروهای اشغالگر در شمال سرزمین‌های اشغالی، رسانه‌های عبری از برتری حزب‌الله در این جبهه صحبت کردند. این رسانه ها اذعان کردند حزب الله ارتش اشغالگر اسرائیل را  به معادلات خود کشانده و این به معنای این است که حزب الله قواعد بازی را تعیین می کند.

رسانه‌های عبری  با بیان اینکه این حزب‌الله است که ارتش صهیونیستی را به معادلات خود کشیده و از توانایی‌های آن مطلع است، اذعان کردند» ارتش اسرائیل امروز در زمین حزب الله بازی می کند و آنچه حزب‌الله می‌خواهد، انجام می دهد.

رسانه‌های عبری درباره آنچه در شهرک کریات شمونه در مرز لبنان و فلسطین رخ داد، اعتراف کردند که این شهرک‌سازی یک مشکل تاکتیکی و البته استراتژیک است و به معضلی علیه خود ما تبدیل شده است.

پیش از این نیز رسانه‌های عبری اشاره کردند حزب‌الله دارای هزاران موشک و راکت پیشرفته  و همچنین زرادخانه عظیم تسلیحات زیرزمینی  در اختیار دارد که در حقیقت یک تهدید راهبردی جدی از شمال برای امنیت این رژیم به شمار می رود. 

 شبکه 12 عبری نیز با تاکید بر اینکه معادله بازدارندگی در مقابل حزب الله لبنان به پایان رسیده است، گفت: ما در همه جا در جنگ هستیم، در سراسر اسرائیل با جبهه های مختلف در حال نبرد هستیم و این بسیار ناراحت کننده است، حزب الله ما را  تحقیر می کند و این دستاورد بزرگی برای افرادی مانند سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 17 خرداد 1403 - 14:5:10