لبنان از باریکه غزه جدا نیست/ پیشنهادهای بایدن تبلیغاتی است

چهار شنبه 16 خرداد 1403 - 11:0:0
لبنان از باریکه غزه جدا نیست/ پیشنهادهای بایدن تبلیغاتی است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: جبهه لبنان به جبهه باریکه غزه مرتبط است. آماده جنگ فراگیر و همه جانبه با رژیم صهیونیستی هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: هرگونه اقدام اسرائیل در جهت توسعه جنگ با لبنان، با خرابی و ویرانی و کوچاندن صهیونیستها به خارج از اراضی اشغالی خواهد انجامید.

نعیم قاسم تصریح کرد: در دو ماه گذشته بارها برای لزوم متوقف کردن نبرد با صهیونیستها تهدید شدیم ولی پاسخ ما این بود که جبهه لبنان به جبهه باریکه غزه مرتبط است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: با توجه به نوع نبرد کنونی با ارتش رژیم اسرائیل، حزب الله فقط بخش کمی از امکانات خود را به کار گرفته است.

نعیم قاسم درباره طرح پیشنهادی جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای آتش بس در باریکه غزه و تبادل اسیران گفت: پیشنهادهای بایدن برای آرامش اوضاع بی اعتبار است و طرح آن برای انتخابات کنونی در آمریکاست.

«جوبایدن» رئیس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه (۳۱مه) ادعا کرد که رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد جدید برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسیران ارائه کرده و از طرفین خواست این فرصت را از دست نداده و بر سر این پیشنهاد به توافق برسند؛ پیشنهادی که شامل آزادی اسیران صهیونیست و بازسازی غزه است.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 16 خرداد 1403 - 6:24:13