جنایت بخشی از هویت رژیم صهیونیستی است

پنج شنبه 10 خرداد 1403 - 18:0:0
جنایت بخشی از هویت رژیم صهیونیستی است

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنانی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی از روز اول جنگ علیه غزه اقدام به جنایت و نسل کشی کرد. جنایاتی که دشمن صهیونیستی انجام می دهد بخشی جداناپذیر از هویتش است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (پنجشنبه) در سخنانی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی به تجاوزات ددمنشانه اش علیه باریکه غزه برای 237 امین روز متوالی ادامه می دهد.

وی در واکنش به خبرهای منتشر شده از سوی رسانه های صهیونیستی در باره این که نظامیان اسرائیلی کنترل محور فیلادلفیا را به دست گرفتند، خاطرنشان کرد: اشغال محور فیلادلفیا و گذرگاه رفح توسط دشمن صهیونیستی اقدامی بسیار خطرناک است.

گفتنی است که محور فیلادلفیا یا محور صلاح الدین در طول مرز میان باریکه غزه و مصر واقع است‌ محلی که یکی از مسیرهای ارسال کمک هایی بین المللی برای آوارگان فلسطینی است.
وی گفت: جهان شاهد جنایت شنیع متعمدانه رژیم صهیونیستی در رفح در جنوب باریکه غزه است.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به حملات اخیر ضد بشری رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی رفح و کشتار شماری از غیر نظامیان فلسطینی اظهار داشت: منطقه ای که در رفح هدف واقع شد پیشتر از سوی دشمن صهیونیستی منطقه امن اعلام شده بود.

وی گفت: دشمن صهیونیستی آوارگان فلسطینی در رفح را هنگام خواب با 7 بمب آمریکایی هدف قرار داد. اکثر قربانیان در رفح کودکان و زنان بودند که اجسادشان تکه تکه یا بر اثر شدت سوختگی زغال شده بود.

الحوثی خاطرنشان کرد: جنایات دشمن صهیونیستی که با حمایت آمریکا و انگلستان انجام می شود، نشان دهنده خوی تجاوزگری شان است. رژیم های عربی هوادار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای سرپوش نهادن بر این جنایات تلاش می کنند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی از روز اول جنگ علیه غزه اقدام به جنایت و نسل کشی کرد. جنایاتی که دشمن صهیونیستی انجام می دهد بخشی جداناپذیر از هویتش است.

الحوثی گفت: دشمن صهیونیستی با ارتکاب این جنایات می کوشد خود را به دنیا به عنوان یک قدرت تحمیل کند. این رژیم می کوشد بشر را از انسانیت تهی کند.

وی با بیان این که جنایات دشمن صهیونیستی با بمب ها و حمایت آمریکایی انجام می شود، خاطرنشان کرد: صدور بیانیه و محکوم کردن جنایات صهیونیستی سودی ندارند.

رهبر انصارالله یمن گفت: بسیاری از کشورهای عربی حتی بیانیه ای در محکومیت جنایات دشمن صهیونیستی صادر نکردند. برخی از کشورها مواضعی قوی تر از بعضی کشورهای اسلامی نسبت به این جنایت اتخاذ کردند.

الحوثی گفت: متاسفانه برخی از کشورهای عربی به رابطه با دشمن صهیونیستی ادامه می دهند.

وی باحمایت از تظاهرات دانشجویی در سطح وسیعی از جهان افزود: تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا اقدامی پسندیده است که امیدواریم گسترش یابد.

الحوثی با بیان این که اشغال محور فیلادلفیا و گذرگاه رفح از سوی دشمن صهیونیستی اقدامی بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد، تعدی به سربازان مصری تهدیدی برای امنیت ملی مصر است.

وی گفت: امیدواریم مصر موضعی در خور شان برای حفظ منافع این کشور اتخاذ کند. همچنین پس از حملات تجاوزکارانه اخیر صهیونیستی در حمایت از مردم فلسطین موضع گری کند.

الحوثی با تاکید بر این که باید اقداماتی مناسب برای قطع رابطه با دشمن صهیونیستی انجام شود، افزود: جبهه مقاومت عراق به عملیات های روز افزون خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

رهبر انصارالله یمن با اشاره به این که اسارت سربازان صهیونیست در عملیات جدید مقاومت فلسطین نشان دهنده شکست دشمن است، تصریح کرد: نبرد مردم فلسطین نبرد تمام امت اسلامی علیه دشمن صهیونیستی است.

وی گفت: رزمندگان غزه درگیر نبردی عظیم با دشمن در بالاترین سطوح پایداری هستند.
الحوثی افزود: جبهه حزب الله در برابر دشمن صهیونیستی نیز جبهه ای عظیم، مهم و پویاست.


هدف قرار دادن 129 کشتی و 6 پهپاد آمریکایی

رهبر انصارالله یمن درادامه خاطرنشان کرد: عملیات ما علیه رژیم صهیونیستی (کشتی های صهیونیستی و کشتی های عازم سرزمین های اشغالی ما) در مرحله چهارم ادامه دارد و از نظر کمی و کیفی رو به افزایش است.
وی افزود: تعداد کشتی هایی که از ابتدای عملیات مقاومت یمن تاکنون هدف واقع شده است، 129 فروند می باشد. تعداد پهپادهای شناسایی آمریکایی که تاکنون از سوی مقاومت یمن سرنگون شده نیز 6 فروند است.

الحوثی با بیان این که مقاومت یمن این هفته 27 فروند موشک بالستیک و بالدار به سوی اهداف دشمن شلیک کرده است، گفت: هیچ پسرفتی در سطح عملیات های ما وجود ندارد.

وی با اشاره به این که موضع رسمی و مردمی یمن در زمینه یاری مردم فلسطین چالشی برای آمریکاست، افزود: هدف قرار دادن و سرنگونی پهپاد آمریکایی ام کیو 9 ابهت واشنگتن را در هم شکست.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد،‌ دشمن برای مخدوش کردن موضع یمن در زمینه حمایت از مردم فلسطین جنگی تبلیغاتی به راه اندخته است. تلاش آمریکا آن است که همه را وادار به خدمت به موضع رژیم صهیونیستی کند.

وی نسبت به حمایت از رژیم صهیونیستی برای اقدام علیه یمن هشدار داد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 10 خرداد 1403 - 19:0:10

دسته بندی :