کارشناس فلسطینی: احتمال کودتای مخالفان علیه کابینه بنیامین نتانیاهو وجود دارد

پنج شنبه 10 خرداد 1403 - 17:0:0

سهیل خلیلیه کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر با اشاره به مقاصد احزاب مخالف نتنیاهو اظها کرد: اپوزیسیون صهیونیستی در تلاش است تا علیه بنیامین نتانیاهو کودتا راه انداخته و به حکومت او پایان دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سهیل خلیلیه»، تحلیلگر سیاسی از بیت لحم، در برنامه «فلسطین الصمود»  از شبکه الکوثر گفت: فعالیت های احزاب مخالف در کابینه رژیم اشغالگر به دلیل پایان دادن به جنگ نیست، بلکه تحرکات آنها ناشی از منافع سیاسی و شخصی رهبران این جریان است. آنچه اکنون در حال وقوع است، تلاش برای کودتا علیه بنیامین نتانیاهو و پایان دادن به حکومت او از سوی مخالفین و اپوزیسیون است.

 وی افزود: دلیل این اقدام علیه نتانیاهو در ظاهر شکست  او در نبرد غزه است، اما در واقع این است که بنابر نظر برخی از کارشناسان نتانیاهو این رژیم را به وضعیت وخیمی و بغرنجی در سطح جهانی و دیپلماتیک کشانده است. اما این مهم مطرح است که سران احزاب و سایر رهبران رژیم صهیونیستی در مواجهه با غزه و اقدامات وحشیانه علیه مرئم فلسطین، اگر بیشتر از نتنیاهو نباشد؛ کمتر نیست.

سهیل خلیله گفت: هرکسی که جایگزین نتانیاهو شود، سعی می کند هویت خود را با پس گرفتن زندانیان ثابت کند و این با حمله بیشتر بهه مقاومت و تلاش برای فیصله دادن به آن و خلاص شدن از شر بنیامین نتانیاهو است؛ اما واضح است که به نظر من  رژیم صهیونیستی نمی تواند با مقاومت فلسطین به توافق برسد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 10 خرداد 1403 - 16:56:29