برپایی همایش سیاسی و فکری در دمشق به یاد شهدای خدمت

سه شنبه 8 خرداد 1403 - 20:14:28

در هفتمین روز فقدان شهدای خدمت، همایشی با حضور دیپلمات ها و نمایندگان مجلس و دانشگاهیان ایرانی و سوری در سالن اجتماعات کانون نویسندگان عرب در دمشق برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است: سالن اجتماعات کانون نویسندگان عرب در دمشق شاهد برپایی همایشی سیاسی و فکری با عنوان تلاش های دکتر ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان در زمینه یاری رساندن به مقاومت و به شکست کشاندن پروژه‌های صهیونیستی، با حضور دیپلمات ها و نمایندگان پارلمان و دانشگاهیان ایرانی و سوری بود. حسین اکبری سفیر ایران در سوریه از شرکت کنندگان در این همایش بود.

سخنرانان این مراسم در هفتمین روز شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش و در اولین سالگرد سفر او به سوریه، بر یکسان بودن مواضع رسمی و مردمی دو کشور ایران و سوریه در این مرحله حساس و استثنایی تاکید کردند.

این همایش فکری با پرسش های حاضران از سفیر ایران درباره رابط انی کشور با ترکیه و عربستان و لبنان و دیگر محورها، به یک همایش سیاسی تبدیل شد. سفیر ایران بر پایبندی کشورش به آرمان های انقلاب و رهبر آن تا تحقق عدالت برای ملت های منطقه و جهان تاکید کرد.

مثال های زیادی در تاریخ وجود دارد که کشورها رهبران خود را از دست دادند ولی راه مقاومت ادامه یافت و از دل ملت های آزاده، شخصیت های انقلابی جدیدی برخاستند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


سه شنبه 8 خرداد 1403 - 20:14:22