هشدار نبیه بری به رژیم صهیونیستی

سه شنبه 8 خرداد 1403 - 16:18:2
هشدار نبیه بری به رژیم صهیونیستی

رئیس پارلمان لبنان با هشدار به اشغالگران درباره هرگونه حماقت علیه این کشور تاکید کرد اسرائیل قدرت و جرات حمله به لبنان را ندارد و تا زمانی که جنگ غزه ادامه دارد، جبهه جنوب لبنان آرام نخواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان درباره وضعیت جبهه جنوب این کشور در سایه نبرد با دشمن صهیونیستی اعلام کرد: درگیری‌ها به تدریج در حال تشدید است و باید آتش بس همه جانبه در نوار غزه حاصل گردد؛ زیرا بدون آتش بس در غزه درگیری در سایر جبهه‌ها ادامه خواهد داشت و اوضاع تشدید می‌شود.

نبیه بری در ادامه تاکید کرد ما هیچ ترسی از تهدیدات در زمینه جنگ گسترده دشمن اسرائیلی یا حمله زمینی این رژیم به لبنان نداریم؛ زیرا ارتش اسرائیل در مرحله فرسایش و خستگی قرار دارد و حتی قادر به پایان دادن به جنگ غزه هم نیست، چه برسد به این که آمادگی حمله به لبنان را داشته باشد.

رئیس پارلمان لبنان با هشدار به صهیونیست‌ها درباره ارتکاب هرگونه حماقت علیه این کشور اظهار داشت: اسرائیلی‌ها به خوبی می‌دانند که اگر بخواهند اشتباهات گذشته خود را تکرار کنند شکستی بزرگ متحمل خواهند شد و اگر به فکر ورود به لبنان باشند حزب الله و جنبش امل با قدرت در برابر آنها خواهند ایستاد.

نبیه بری تاکید کرد: اسرائیل هرگز به فکر عملیات زمینی علیه لبنان نخواهد بود و همه دیدند علی رغم برتری و فناوری نظامی هوایی رژیم اشغالگر، حزب الله توانست عملیات‌های بسیار پیشرفته‌ای را علیه این رژیم انجام دهد.

رئیس پارلمان لبنان تصریح کرد: آرام شدن جبهه جنوب لبنان بستگی به تحولات غزه دارد و تنها راه توقف درگیری‌ها در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی توقف جنگ در غزه است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 8 خرداد 1403 - 16:16:33