گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و همراهانش در صنعا

شنبه 5 خرداد 1403 - 11:7:26

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید ایران و همراهانش در محل سفارت کشورمان در صنعا با حضور مقامات، شخصیتها و جمعی از شهروندان یمنی برگزار شد.

ویژه - الکوثرگزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر از صنعا حاکیست ، درگذشت شهادت گونه سید ابراهیم رئیسی،  رئیس جمهوراسلامی ایران و یارانش، غم و اندوه یمنی ها را در پی داشته است. مردم یمن در گفتگو با خبرنگار شبکه الکوثر تاکید کردند که در غم و اندوه مردم ایران  شریک هستند.
حاضران در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در صنعا،  شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و نیز مردم ایران تسلیت گفتند.
شرکت کنندگان در مراسم یادبود شهید رئیسی در یمن تاکید کردند که رئیس جمهور شهید ایران فردی  صادق، مجاهد و حامی امت اسلامی به ویژه مردم مظلوم فلسطین و یمن بود.
گفتنی است «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن و  شورای عالی سیاسی و دولت یمن نیز با ارسال پیام هایی شهادت رئیس جمهور اسلامی ایران را تسلیت گفتند وتصریح کردند مردم یمن نیز سوگوار و عزادار شهید رئیسی و همراهانش هستند.
«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در خصوص شهادت آیت الله رئیسی گفت: ما خود را در غم جمهوری اسلامی ایران به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان شریک می دانیم. ایشان نماینده مواضع ایران در قبال مسائل مهم امت اسلامی بوده و با استواری این مواضع را اعلام می کردند. این در حالی است که بسیاری از رهبران جهان جوری صحبت می کنند مبادا آمریکایی ها عصبانی شوند.
رهبر انصارالله یمن اضافه کرد: آقای رئیسی یک رهبر اسلامی بود که امت اسلامی باید به ایشان با توجه به شایستگی های والایش در زمینه های اخلاقی و علمی افتخار کند. ایشان نمونه مطرحی در زمینه مسئولیت های خود و ارتباط با ملت به شمار می رود و بقیه رهبران جهان باید به این درس مهم توجه کنند.


 

آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 5 خرداد 1403 - 11:7:21