اقدامات رئیس جمهور شهید، شایسته تقدیر جهانی

جمعه 4 خرداد 1403 - 17:0:0
اقدامات رئیس جمهور شهید، شایسته تقدیر جهانی

دکتر محمد علی کارشناس و محقق و مؤسس کانون اندیشه اسلامی در قم در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر با اشاره به حضور میلیونی مردم قدرشناس ایران در تشییع شهیدان خدمت اظهار کرد: اقداماتی که آقای رئیسی، رئیس جمهور شهید در طول ریاست جمهور انجام داد، الگویی است که شایسته تقدیر جهانی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر محمد علی میرزایی کارشناس و محقق و مؤسس کانون اندیشه اسلامی در قم در برنامه «قضیة ساخنة» از شبکه الکوثر گفت: شهیدان «ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و یارانش در مسیر زندگی خود صاحب اقدامات بزرگ بودند و در نهایت به مرتبه رفیع شهادت نائل آمدند، بهای خدمت و اجر آن را با جان خود پرداختند.

دکتر میرزایی افزود: حماسه حضور میلیونی مردم در استان‌های مختلف ایران و تشییع پیکر شهیدان خدمت نشانه ای است که می تواند نه تنها مسیر و سرنوشت ایران را رقم بزند بلکه الگوی تعیین‌کننده‌ای برای سرنوشت امت اسلامی است. پس می توانی شاهد الگوی جدیدی در رابطه رهبری و مردم باشیم بر خلاف شایعاتی که در این زمینه بود.

موسس کانون اندیشه اسلامی گفت: مردم ایران حماسه ای تاریخی رقم زدند که حاصل موفقیت دستاوردهایی است که رئیس جمهور شهید و یارانش در خدمت به هموطنان خود داشته اند. اقداماتی که رئیس جمهور شهید در طول سه سال خدمت خود انجام داد، الگویی است که شایسته تقدیر جهانی است و ما امروز دیدیم که در سازمان ملل چگونه به احترام رئیس جمهور شهید والامقام یک دقیقه سکوت برقرار شد. از این رو می توان گفت همه توطئه هایی که برای منزوی کردن جمهوری اسلامی و محور مقاومت و یا حتی سقوط و فروپاشی می شود؛ همگی محکوم به شکست بوده و سیاست وارد عالم جدیدی می شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 4 خرداد 1403 - 17:6:53