مراسم خاکسپاری شهید جمهور به قلم «الجزیره» انگلیسی

پنج شنبه 3 خرداد 1403 - 23:30:0
مراسم خاکسپاری شهید جمهور به قلم «الجزیره» انگلیسی

شبکه خبری الجزیره انگلیسی با خبر مراسم تشییع خادم‌الرضا (ع) آیت الله سیدابراهیم رئیسی گزارش داد که پیکر رئیس جمهوری ایران پیکر وی پس از آنکه از سوی ده ها هزار نفر در مشهد (مقدس) مورد ادای احترام قرار گرفت، در (صحن) حرم امام رضا (ع) به خاک سپرده شد،.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه خبری الجزیره انگلیسی با پوشش خبر مراسم تشییع خادم‌الرضا (ع) آیت الله سیدابراهیم رئیسی گزارش داد که پیکر رئیس جمهوری ایران در حرم امام رضا (ع) در مشهد به  خاک سپرده شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، الجزیره انگلیسی در ادامه افزود: پیکر وی پس از آنکه از سوی ده ها هزار نفر در مشهد (مقدس) مورد ادای احترام قرار گرفت، در (صحن) حرم امام رضا (ع) به خاک سپرده شد،. این درحالی است که پیکر امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه (جمهوری اسلامی) ایران در استان تهران خاکسپاری شد.

پیکر خادم الرضا(ع) و سید محرومان شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با مشایعت تاریخی ملت ایران در خطه خورشید و در مشهدالرضا، شهر شهادت، در رواق «دارالسلام» حرم علی بن موسی الرضا(ع) و در آغوش سلطان مهربانی‌ها و ضامن آهو به خاک سپرده شد و آرام گرفت.

بنابراین گزارش این در حالی بود که هزاران نفر از مردم مشهد و استان خراسان رضوی به همراه زائران و مجاوران بارگاه منور امام مهربانی‌ها، حضرت رضا (ع) از ساعت ها پیش به انتظار نشسته‌اند تا با چشمان اشک بار و دل‌های پر از درد و آه فراق برای آخرین بار با رئیس جمهور محبوب خود وداع کنند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 3 خرداد 1403 - 21:6:58