در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

هانی زاده : امیرعبداللهیان نقش مهمی در تقویت محور مقاومت داشت

چهار شنبه 2 خرداد 1403 - 10:53:13

یک کارشناس ارشد مسائل منطقه با اشاره به خدمات وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در سانحه سقوط بالگرد شهید شد، گفت: شهید امیرعبداللهیان در تحکیم پیوند دوستی و وفاق بین ایران و کشورهای منطقه از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

ویژه ‌- الکوثر:  دکتر «حسن هانی زاده»  تحلیلگر سیاسی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر با بیان اینکه شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه نقش مهمی در تقویت محور مقاومت و تحکیم روابط ایران و کشورهای منطقه داشت، تصریح کرد: حادثه دردناک سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و شهادت آیت الله رئیسی ، وزیر امور خارجه و هیئت همراه  واقعا مردم ایران را اندوهگین و آزرده ساخت.
وی افزود: شهید «امیرعبداللهیان» از جمله دیپلمات های باسابقه ای بود که تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در  جهان و همچنین ایجاد پیوند دوستی و وفاق بین ایران و کشورهای منطقه انجام داد.
هانی زاده با تاکید بر اینکه شهید امیرعبداللهیان نقش مهمی در تقویت محور مقاومت در منطقه و مقابله با تجاوزگری رژیم صهیونیستی داشت،  گفت: وی در تمام مدت کار و فعالیت خود در همه کنفرانس های منطقه ای و بین المللی حضور موثری  داشت و از حقوق مردم مظلوم جهان به ویژه مردم فلسطین دفاع کرد. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 2 خرداد 1403 - 10:32:57