رئیسی... قهرمان میهن و شهید خدمت

سه شنبه 1 خرداد 1403 - 15:40:0

رئیس جمهور فقید ایران آیت الله سیدابراهیم رئیسی، قهرمان میهن و دوست وفادار رهبری بود که در فعالیت خستگی ناپذیر برای خدمت به مردمش هیچ گاه احساس خستگی نکرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» آمده است: بعد از ساعت های پراسترس و دشوار برای یافتن بالگردی که حامل رئیس جمهور محبوب جمهوری اسلامی سیدابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه اش دکتر حسین امرعبداللهیان بود، خبری مانند صاعقه بر دل مردم ایران و دوستداران رئیس جمهور فرود آمد: سیدابراهیم رئیسی و وزیر خارجه اش و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان آنان، در راه خدمت به مردم و کشور در مسیر بازگشت از منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان، به شهادت رسیدند.

مردم که از این خبر شوکه شده بودند، به محض شنیدن این خبر دردناک راهی مساجد و حسینیه ها شدند و به طور خودجوش مجلس عزاداری برای روح رئیس جمهور و همراهان او برپا کردند. آستان مقدس رضوی در مشهد، آستان مقدس حضرت معصومه در قم و مسجد جمکران پرچم های سیاه را به نشانه عزاداری برای رئیس جمهور شدید برافراشتند.

سیدابراهیم رئیسی به وفاداری به اصول انقلاب اسلامی و حمایت از آرمان فلسطین به خصوص بعد از عملیات طوفان الاقصی شناخته شده است و معتقد بود این عملیات، ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست و موجب شکست نظامی و اطلاعاتی این رژیم شد.

رئیس جمهور شهید ایران همواره تاکید داشت ایران از حمایت از فلسطین دست نخواهد کشید و آخرین سخنانش در استان آذربایجان پیش از سقوط بالگرد و شهادتش نیز این بود که مسئله فلسطین، مسئله اصلی جهان اسلام است.

رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران و نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری و رئیس سابق قوه قضائیه و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از پنج سال پیش تاکنون بوده است. رئیسی تحصیلات حوزی را در مشهد و قم به موازات تحصیلات دانشگاهی تکمیل کرد و مدرک دکتری خود در رشته فقه و حقوق خصوصی را از دانشگاه شهید مطهری دریافت کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


سه شنبه 1 خرداد 1403 - 13:40:22