معاون برون مرزی صدا وسیما شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

دو شنبه 31 اردیبهشت 1403 - 10:9:54
معاون برون مرزی صدا وسیما  شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

دکتر نوروزی ، معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان و جمعی از همراهانشان را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در پیام معاونت برون مرزی صدا وسیما آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون
مؤمنانه زیستن و مجاهدانه بار زندگی از جهان بربستن شیوه مردان خداست. مردان خدا خون و جان بر سر میثاق با رب العالمین می‌بازند که نامشان بر تارک تاریخ درخشش می‌گیرد؛ عاشقان پاکباخته‌ای که از قلب مردم برآمده و بر دل مردم نشسته‌اند و خدمت به مردم را بر صدر آرمان‌هایشان نشانده‌اند.
شهدای عزیز سانحه غمبار سقوط بالگرد و در رأسشان، حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران، مردانی از این جنس بودند و شعاع برکات وجودی‌شان نه‌فقط در دایره مرزهای ایران که در پهنه‌ای به‌گستره جهان اسلام، دنیای مظلومان و بی‌صدایان فلسطین و در دفاع از غزه مغروق در خون می‌درخشد. از همین رو بود که در کنار زن و مرد و پیر و جوان ایرانی، مردمانی از کشورهای دور و نزدیک، در آن ساعات طاقت‌فرسای پربیم‌و‌امید پس‌از حادثه، دست دعا به آسمان برداشته بودند تا پویندگان مجاهد و نمایندگان صادق مسیر استکبارستیز و مقاومت‌محور جمهوری اسلامی ایران را در پناه خویش حفظ کند.  
ایمان داریم خداوند رحمان و رحیم افق زرینی را که این خادمان جهادگر بدون مرز، با راهبردهای مترقی و پویای جمهوری عزیز اسلامی در عرصه سیاست خارجی و بسط جهانی گفتمان انقلاب اسلامی پیش چشم محرومان عالم گسترده‌اند، به سر زدن مهر تابنده منجی عالم بشریت (عج) خواهد آراست و نفس‌نفس حیات و لحظه‌لحظه عمر این عزیزان را سرمایه سعادت ابدی‌شان خواهد ساخت.
شهادت افتخارآفرین حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور اسلامی ایران؛ دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه؛ حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام‌جمعه تبریز؛ مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ارجمند‌شان را به ملت شریف ایران و دغدغه‌مندان آرمان والای مقاومت در جای‌جای جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از ذات بی‌مثال رب متعال مسئلت داریم این شهیدان عزیز را بر سر خوان رضوان خویش مهمان و درجات ایشان را رفیع فرماید.

                                                                                     معاونت برون‌مرزی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 31 اردیبهشت 1403 - 10:9:49