هیات حماس با سید حسن نصرالله دیدار کرد

چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403 - 12:11:21
 هیات حماس با  سید حسن نصرالله دیدار کرد

رسانه‌های مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند که امروز هیأتی از جنبش حماس به ریاست دکتر خلیل الحیه از رهبران ارشد این جنبش با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در این دیدار ارزیابی گسترده و عمیقی از تحولات موجود در نوار غزه و فلسطین اشغالی و جبهه‌های پشتیبان متعدد فلسطین صورت گرفت وهمچنین روند مربوط به تحولات مذاکرات اخیر و مواضع سیاسی و بین المللی و تحرکات دانشجویی در بسیاری از نقاط جهان مورد توجه دو طرف قرار گرفت.
در این دیدارهمچنین بر وحدت مواضع و ادامه تلاش‌های میدانی و جهادی و سیاسی و مردمی برای تحقق اهداف شریف طوفان الاقصی و تحقق دستاوردهای آینده با وجود تمامی جانفشانی‌ها تاکید شد.
دوطرف دراین دیدار همچنین همکاری‌ها و همبستگی موجود بین جبهه‌ها و جنبش‌های مقاومت منطقه و جانفشانی آنها در مسیر رسیدن به هدف اصیل خود را مورد ستایش قرار دادند.

سیدحسن نصرالله در اظهارات اخیز خود به مناسبت سالروز شهادت سید مصطفی بدرالدین خاطرنشان کرد: امروز، فلسطین قضیه نخست جهان است و این، یک پیروزی واقعی است البته نام فلسطین و فلسطینی‌ها و نام غزه امروز بر سر زبان‌هاست و تمام جهانیان از ظلم و ستم علیه مردم فلسطین سخن می‌گویند. وی تاکید کرد : اگر مقاومت، پایداری و فداکاری‌ها نبود پیروزی سیاسی حاصل نمی‌شد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403 - 12:8:53