مقام سابق صهیونیست : در گرداب غزه گیر افتادیم

چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403 - 9:14:45
مقام سابق صهیونیست : در گرداب غزه گیر افتادیم

وزیر خارجه سابق رژیم اشغالگر قدس با انتقاد از سیاست های نتانیاهو گفت که اسرائیل بیهوده و به بهایی گزاف در غزه گیر افتاده است.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «زیپی لیونی» وزیرخارجه  سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی تصریح کرد : اسرائیل بیهوده و به بهایی گزاف در غزه گیر افتاده چون نتانیاهو هیچ طرح و برنامه‌ای ندارد.
وی پیشتر هم در مصاحبه با شبکه سی .ان .ان آمریکا گفته بود که الحاق بیشتر سرزمینهای فلسطینی به معنای پایان صلح و این به ضرر اسرائیلی ها است .
از سوی دیگر روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی به نقل از مقام‌های اسرائیلی نوشت که عدم تمایل نتانیاهو برای بحث جدی در خصوص فردای جنگ، سبب شده تا حماس به بازسازی خود در غزه بپردازد.
این مقام‌های اسرائیلی اضافه کردند: «تهدیدها و خطرات برای نظامیان اسرائیلی افزایش می‌یابد و نتانیاهو هیچ طرحی برای پس از جنگ ندارد».
در این حال، کرت کمپبل،  معاون وزیر امور خارجه آمریکا در نشست جوانان ناتو در میامی فلوریدا تاکید کرد که آمریکا باور ندارد که رژیم صهیونیستی بتواند پیروزی قاطعانه‌ای بر حماس در غزه به دست آورد.
اظهارات جدید کمپبل در ادامه اظهارات پیشین وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن است که ابراز تردید کرده بود که تل‌آویو بتواند به طور کامل حماس را از غزه حذف کند و گفته بود که حتی اگر اسرائیل در اشغال کامل قلمرو فلسطینیان در غزه موفق عمل کند، به محض خروج ارتش رژیم صهیونیستی، گروههای مقاومت این منطقه را بازپس خواهند گرفت. 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403 - 9:14:38