رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا قادر به جنگیدن نیست

سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 20:20:0

به رغم لاف زنی های نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره قدرت نظامی این رژیم، کارشناسان معتقدند این رژیم بدون حمایت و پشتیبانی آمریکا قادر به جنگیدن نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «فلسطین الصمود» آمده است: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تهدیدات اخیر آمریکا در خصوص متوقف کردن ارسال محموله های سلاح تهاجمی برای این رژیم مدعی شد ما به تنهایی و با چنگ و ناخن خواهیم جنگید.

اما نتانیاهو بهتر از دیگران می داند که واقعیت غیر از این است و اشغالگران بدون حمایت سخاوتمندانه آمریکا توانایی رویارویی با نیروهای مقاومت را ندارند.

در این رابطه، وبسایت نشریه اقتصادی عبری زبان «کالکالیست» به نقل از گزارش اداره حسابرسی وزارت دارایی رژیم صهیونیستی از وابستگی شدید ارتش این رژیم به آمریکا در تجاوز کنونی به نوار غزه خبر داد. بر اساس گزارش این نشریه، در بودجه سال 2023 هزینه جنگ در سه ماهه پایانی سال، حدود 17 میلیارد شکل یعنی حدود 5 میلیارد دلار تعیین شده بود ولی معاملاتی به ارزش 18 میلیارد شکل صورت گرفته که در قانون بودجه درج نشده است.

امروزه از میزان تسلیحات آمریکایی که در آینده در اختیار اشغالگران قرار خواهد گرفت سخن گفته می شود که نشان می دهد وابستگی اشغالگران به کمک های آمریکا در سال های آینده نیز ادامه خواهد یافت. این واقعیت نشان می دهد سخنان مقامات صهیونیست از جمله شخص نتانیاهو برای کم اهمیت جلوه دادن کمک های آمریکا، یاوه گویی است و رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا دوام نخواهد آورد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 19:51:20