معاریو: مانند جذامی‌ها منزوی شده‌ایم!

سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 16:3:11
معاریو: مانند جذامی‌ها منزوی شده‌ایم!

یک رسانه رژیم صهیونیستی این رژیم را در جهان منزوی دانست و پیروزی بر مقاومت فلسطین را از طریق حمله به منطقه رفح توهم توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه صهیونیستی «معاریو» در گزارشی با عنوان «پیروزی در رفح یک توهم است»، نوشت: اهداف جنگ غزه نه تنها محقق نشده بلکه وضعیت اسرائیلی‌ها بسیار بدتر از ماه اکتبر (زمان عملیات طوفان الاقصی) شده است زیرا اسرائیل در آن زمان، فقط در یک جبهه می جنگید اما اکنون باید در چند جبهه مختلف بجنگد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به حمایت محور مقاومت از گروه های مقاومت فلسطین و انزوای رژیم اشغالگر در منطقه و جهان، افزود: از یک طرف، تحت حملات پهپادی و موشکی حزب الله لبنان و حوثی ها (انصارالله) در یمن هستیم و از طرف دیگر، مثل کسی که جذام دارد، منزوی شده ایم.

معاریو، اسرائیل را حتی در میان متحدانش منزوی توصیف کرد و نوشت: از یک طرف، احتمال صدور حکم بازداشت مقامات ارتش اسرائیل از سوی دادگاه بین المللی لاهه وجود دارد و از طرف دیگر مهمترین متحد اسرائیل یعنی آمریکا، در مواضع گذشته خود در قبال تل آویو تجدید نظر کرده است و دیگر حاضر نیست به نفع اسرائیل از حق وتو استفاده کند یا به آن سلاح و مهمات بفروشد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 15:56:9