حمله موشکی حزب‌الله به نظامیان صهیونیست

چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 - 19:0:0
حمله موشکی حزب‌الله به نظامیان صهیونیست

حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در باریکه غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی دشمن صهیونیست به روستاهای جنوبی لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان، مواضع مختلف ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، مورد اصابت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در باریکه غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی دشمن صهیونیست به روستاهای جنوبی لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان یک ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «المطله» را که نظامیان صهیونیست در آن مستقر بودند، هدف قرار داد و این ساختمان به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که مبارزان مقاومت اسلامی لبنان 2 ساختمان محل استقرار نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «شلومی» را هدف قرار دادند.

این نیرو همچنین اعلام کرد که مجاهدین مقاومت اسلامی یک ساختمان نظامیان صهیونیست را در شهرک المناره هدف قرار دادند. بنابراین گزارش مقاومت اسلامی همچنین دو ساختمان نظامیان صهیونیست در شهرک هانیتا را هدف گرفت.

حزب الله لبنان از سوی دیگر از حمله به 2 ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک آویویم خبر داد.

درهمین حال المنار از حمله جنگنده های دشمن اسراییلی و شلیک موشک به شهر یارون خبر داد. بنابر این گزارش، جنگنده‌های دشمن همچنین با دو موشک اطراف جبل بلات را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند پهپاد اسکای لارک این رژیم در کفار صبا سقوط کرد و این حادثه در دست بررسی است.

به دنبال جنایتگری و حملات مستمر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و کشتار فلسطینیان از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهر ماه 1403)، مقاومت اسلامی لبنان در حمایت مقاومت و مردم فلسطین مواضع رژیم صهیونیستی را در اطراف باریکه غزه زیر ضربات موشکی و راکتی خود قرار داده است.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 - 18:7:5

دسته بندی :