اعتراف رسمی رژیم صهیونیستی به حمله به اصفهان

یک شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 17:0:0
اعتراف رسمی رژیم صهیونیستی به حمله به اصفهان

عضو کابینه امنیتی رژيم صهيونيستي، در اعترافی که اولین اعتراف رسمی "اسرائیل" به این حادثه محسوب می شود، مسئولیت تل آویو را در حمله ناکام به ایران (اصفهان) که در آوریل گذشته رخ داد، علنی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از اسکای نیوز عربی، "میری ریغیف" وزیر حمل و نقل و عضو کابینه امنیتی رژيم صهيونيستي، در اعترافی که اولین اعتراف رسمی "اسرائیل" به این حادثه محسوب می شود، مسئولیت تل آویو را در حمله ناکام به ایران (اصفهان) که در آوریل گذشته رخ داد، علنی اعلام کرد.

این عضو امنیتی در بیانیه‌های تلویزیونی شنبه شب خود گفت: "حمله اسرائیل به اصفهان در پاسخ به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بوده است".

اين اعتراف مسئول امنيتي درباره حمله به یک پایگاه هوایی اصفهان در حالی صورت می گیرد که تاکنون رژیم صهیونیستی رسما از اعتراف به آن خودداری کرده است.

او افزود: «ما با پاسخ خود پیامی ارسال کردیم که از سوی ایران دریافت شد و دنیا فهمید که اسرائیل احمق نیست.»

وی در گفت‌وگو با شبکه 14 راست‌گرای اسرائیل ادامه داد: ما موفق شدیم پرتاب‌های ایران را رهگیری کنیم و این داستان همچنان در مورد اینکه اگر (یکی از موشک‌ها یا پهپادهایش) در اسرائیل فرود می‌آمد چه اتفاقی می‌افتاد، ادامه خواهد یافت. "

هنگامی که از وزیر دفاع درباره موافقت دولت با پاسخ معتدل» به اولین حمله مستقیم ایران به اسرائیل سؤال شد، او گفت: «پاسخ رخ داد و پیام ابلاغ شد».

وی افزود: اکنون باید مسئولانه عمل کنیم و ببینیم که در نهایت چگونه می‌توانیم همه جبهه‌ها را مدیریت کنیم، در حالی که غزه، بازگشت گروگان‌ها و از بین بردن حماس نبردهای اصلی است. ایران و جهان می‌دانند که اسرائیل احمق نیست.

پس از حمله به اصفهان، ایران اعلام کرد که در پاسخ به حمله منتسب به اسرائیل اقدامی نخواهد کرد، «هرچند آماده انجام این کار است».

رسانه های ایران تایید کردند که این حمله خسارات عمده ای در پی نداشته است، در حالی که تلویزیون دولتی گزارش داد که هیچ تاسیسات یا سایت هسته ای در اصفهان تحت تاثیر قرار نگرفته است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 17:23:19

دسته بندی :