خوانشی از مرحله چهارم عملیات ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

یک شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 11:30:0
خوانشی از مرحله چهارم عملیات ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

سلیم المنتصر، تحلیلگر و کارشناس یمنی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر، درباره مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن مطالبی بیان کرد. وی گفت:

سلیم المنتصر، تحلیلگر سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر، گفت: مرحله چهارم عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم جعلی صهیونیست و حامیان آن، در واقع پاسخ طبیعی و مشروع به همه آن کشتارها و نسل کشی های صهیونیست ها و آمریکایی ها است. آنان در در ریختن خون بیگناهان و غیر نظامیان در فلسطین اشغالی پافشاری می کنند و ما در دفاع مشروع خود اصرار داریم.

وی تصریح کرد: این مرحله تشدید در شرایطی است که رژیم صهیونیستی از قصد خود برای انجام عملیات نظامی در رفح صحبت می کند که منجر به فاجعه اجتماعی و انسانی، و نشدید محاصره و گرسنگی فلسطینیان می شود. نیروی انصار الله یمن به رهبری آقای عبدالملک بدر الدین الحوثی، -خداوند او را حفظ کند-، این تصمیم قاطع و مهم را اتخاذ کرده است تا با اعمال فشار بسیار بر رژیم صهیونیستی  اصلی ترین حامی این رژیم یعنی ایالات متحده آمریکا، آن را از این حمله بازدارد.

سلیم المنتصر افزود: این تصمیم مهم در شرایط بی تفاوتی غرب نسبت به آنچه در فلسطین می گذرد؛ گرفته شده است. در شرایطی که حمایت بی حد و حصر ایالات متحده آمریکا از رژیم صهیونیستی بر نسل کشی فلسطینیان همچنان ادامه دارد ...


 


یک شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 16:22:9

دسته بندی :