لحظه به لحظه با دویست و یازدهمین روز جنایت اسرائیل در غزه

شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 13:0:0
لحظه به لحظه با دویست و یازدهمین روز جنایت اسرائیل در غزه

وزارت بهداشت در غزه در دویست و یازدهمین روز جنایت اسرائیل اعلام کرد: آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه از 7 اکتبر به 34654 شهید و 77908 مجروح رسیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در حالی که تجاوز رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه برای دویست و یازدهمین روز ادامه دارد، توجهات به واکنش جنبش حماس به پیشنهاد آتش‌بسی معطوف شده که اخیرا دریافت کرده است.

به گزارش منابع خبری مهم‌ترین تحول، تصمیم جنبش حماس برای اعزام هیئتی امروز شنبه به قاهره برای بررسی پیشنهاد جدید آمریکا و اسرائیل است. این تصمیم تایید کننده روحیه مثبتی است که رهبری جنبش حماس از آن برخوردار است.

یک مقام آمریکایی روز جمعه گفت که ایالات متحده معتقد است پیشرفت‌هایی در مذاکرات درباره بازداشت‌شدگان در غزه حاصل شده اما همچنان منتظر شنیدن دیدگاه‌ها در این زمینه است.

در تحولی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد که پنج نظامی این رژیم در یک روز مجروح شده‌اند.

بر اساس گزارش ها، تعداد مجروحان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از آغاز جنگ در 7 اکتبر به سه هزار و 337 نفر افزایش یافته است.

هم‌زمان وزارت بهداشت غزه از ورود 26 شهید و 51 مجروح به بیمارستان ها در نتیجه 3 کشتار در غزه توسط اشغالگران در 24 ساعت گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: تعدادی از قربانیان همچنان زیر آوار هستند.

نظامیان اشغالگر پس از یک حمله نظامی که 15 ساعت به طول انجامید، از شهر دیرالغصون واقع در شمال طولکرم، عقب‌نشینی کردند.

در این حملات نظامیان صهیونیست شماری از فسطینیان را به شهادت رساندند و یک نفر را بازداشت کردند و یک خانه را پس از بمباران و محاصره آن، منهدم کردند.

منابع خبری تاکید کردند که پیکر یک شهید در داخل خانه محاصره شده توسط نظامیان اشغالگر در دیر الغصون واقع در طولکرم، بدون سر پیدا شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 16:52:53