کارشناس بحرینی: طوفان الاقصای دانشجویی، آمریکا و اروپا را به لرزه درآورده است

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 19:30:0
کارشناس بحرینی: طوفان الاقصای دانشجویی، آمریکا و اروپا را به لرزه درآورده است

دکتر ابراهیم العرادی، کارشناس بحرینی و مدیر دفتر سیاسی ائتلاف جوانان 14 فوریه، در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر با اشاره به انقلاب و خیزش دانشگاه های آمریکا و شکست اشغالگر در نبرد افکار عمومی، اظهار کرد: امروز شاهد خیزش دانشجویان و نخبگان جامعه آمریکا در حمایت از فلسطین هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر ابراهیم العرادی، کارشناس بحرینی و مدیر دفتر سیاسی ائتلاف جوانان 14 فوریه، در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر گفت: بدون شک امروز فصل جدیدی از طوفان الاقصی -از آنجایی که آنها نمی دانند- در ایالات متحده آمریکا آغاز شده است. این طوفان الاقصای دانشجویی پایه های حکومت را در آمریکا و اروپا را به لرزه درآورده است.

وی افزود: انقلابی که امروز شاهد آن هستیم فقط شامل دانشگاه ها و مؤسسات علمی در آمریکا نمی شود؛ بلکه روز به روز در حال گسترش است و همه اقشار جامعه آمریکا و اروپا را اعم از دانشجویان، نخبگان، معلمان، فرهنگیان و وکلا را در برخواهد گرفت.

دکتر ابراهیم العرادی ادامه داد: امروز شاهد خیزش دانشجویان و نخبگان از جامعه آمریکا هستیم، این خیزش به جوامع و ملت های اروپایی نیز سرایت کرده است و آگاهی بخشی است. طوفان الاقصای دانشجویی اولین دستاوردش حمایت جامعه دانشگاهی از آرمان فلسطین و محکومیت اشغالگر متجاوز است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 16:22:8