ترامپ: دانشجویان حامی فلسطین شست وشوی مغزی شده‌اند

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 15:0:0
ترامپ: دانشجویان حامی فلسطین شست وشوی مغزی شده‌اند

ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

رئیس جمهور سابق آمریکا پیش تر نیز با اعلام حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفته بود که وی مانند این رژیم واکنش مشابهی به حملات ۷ اکتبر (۱۵ مهر ماه) می‌داد، اما این جنگ باید پایان یابد.

وی در مصاحبه‌ای با روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم»، ادعا کرد: کشتار حماس در جنوب اسرائیل یکی از غم انگیزترین رویدادهایی بود که تا به حال دیده‌ام.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 8:47:28

دسته بندی :