انتفاضه دانشجویان آمریکا و اروپا در حمایت از غزه

یک شنبه 9 اردیبهشت 1403 - 20:0:0
انتفاضه دانشجویان آمریکا و اروپا در حمایت از غزه

«اسماعیل مسلمانی» کارشناس و تحلیلگر مسائل اسرائیل در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر، با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه های آمریکا گفت: امروز شاهد انتفاضه دانشجویان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، اسماعیل مسلمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر اظهار کرد: پس از صدور قطعنامه های فراوان در شورای امنیت، و ادامه تجاوزات بیش از 6 ماهه به غزه، تازه دانشگاه و خیابان های آمریکایی صحنه اعتراض مردمی است. این در حالی است که نسل کشی رژیم صهیونیستی که حتی برخی از آن به صورت زنده پخش شد، کشف گورهای دسته جمعی در نوار غزه و با ادامه بمباران غیرنظامیان، همچنان ادامه دارد. مردم غرب به تازگی دریافته اند آمریکا با حمایت بی دریع خود از رژیم کودک کش اسرائیل محور این نسل کشی هاست. 

این تحلیلگر افزود: هم اکنون در بیش از 62 دانشگاه آمریکا به اضافه دانشگاه های امروز فرانسه و استرالیا با اعتراضات دانشجویی مواجه هستیم.

اسماعیل مسلمانی تأکید کرد: این انتفاضه دانشجویی از دانشگاه کلمبیا آغاز شد، آغاز و جرقه ای شد تا جنبش دانشجویی را به خروش آورده و تبدیل به انقلاب کند. انقلابی علیه ضد ارزش ها،  دموکراسی و لیبرالیسم، حقوق بشر و آزادی دروغین غرب. آنان خواستار توقف تجاوز در غزه هستند.

وی گفت: امروز دانشجویان در آمریکا پس از  سرکوب سیاسی  و دخالت پلیس برای خاموش کردن اعتراضات، مشاهده می کنند آزادی بیان دروغی بیش نیست و تعصب کامل نسبت به رژیم اشغالگر توسط دولت آمریکا وجود دارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 9 اردیبهشت 1403 - 18:2:39

دسته بندی :