ادامه نبرد رزمندگان حزب الله با رژیم صهیونیستی ؛ تلاش آمریکا برای توقف جنگ

شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 19:0:0

مقاومت اسلامی لبنان همچنان در جبهه جنوبی (هم مرز با رژیم اسرائیل) به نبرد خود با صهیونیست ها در حمایت از مردم فلسطین ادامه میدهد، این درحالیست که تلاش هایی به ویژه از سوی آمریکا برای توقف حملات حزب الله ادامه دارد.

ویژه - الکوثر : گزارش برنامه «مع المراسلین»  شبکه الکوثر حاکیست، تلاش های آمریکا از طریق هیئت های دیپلماتیک برای جدا کردن مسیر لبنان از فلسطین و ایجاد آرامش در جبهه جنوبی لبنان ادامه دارد و هیئت های دیپلماتیک برای توقف جنگ در جبهه جنوبی مستقر شده اند.
این درحالیست که، رژیم اشغالگر اسرائیل با هدف قرار دادن جنگل‌های جنوب لبنان با استفاده از بمب های فسفری ، سیاست زمین سوخته را دنبال می کند و بارها جنگنده های این رژیم مناطقی را در حومه شهرک هارون و  جبل بلات بمباران کردند.
«محمد رعد » رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به حملات بی ثمر رژیم صهیونیستی به مقاومت تاکید کرد: جنگ در سطح استراتژیک پایان یافته است.
ازسوی دیگر، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ  رژیم صهیونیستی همچنان لبنان را تهدید می کند اما ناظران سیاسی می گویند این تهدیدات گالانت، تنها تلاش ضعیفی برای اطمینان بخشی به شهرک نشینان آواره صهیونیست است که به شهرک ها برگردند اما آنها از همان ابتدای جنگ  از منطقه جنوب لبنان فرار کرده اند.
مقاومت اسلامی حزب الله  در چند ساعت گذشته محل استقرارنظامیان دشمن صهیونیستی را در مجاورت سایت الظهیره هدف قرار داد و آژیر خطر در اراضی  اشغالی در الجلیل غربی به صدا درآمد.
  بین تهدید و حرف و عمل،  فاصله زیاد است و تنها در میدان نبرد باید واقعیت را دید!

 


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 11:24:19