در برنامه فلسطین الصمود مطرح شد:

اشغالگران صهیونیست با حمله به رفح غافلگیر خواهند شد

شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 11:6:2

ناظران و کارشناسان سیاسی می گویند نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در صورت حمله به رفح با غافلگیری های زیادی روبرو خواهند شد.

ویژه ‌ -الکوثر : گزارش برنامه  «فلسطین الصمود» شبکه الکوثر حاکیست،  دشمن صهیونیستی در جریان تجاوزات خود به غزه دو بار غافلگیر شد، دفعه نخست در هفتم  اکتبر که منجر به استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش به دلیل غفلت  از این حمله بزرگ شد ومورد  دوم ، توانمندی های مقاومت در نبرد زمینی بود که نتانیاهو و متحدانش را در شوک فرو برد و جنگی که کوتاه و چند هفته پیش بینی می  شد،  اکنون از دویست روز گذشته است .
ناظران سیاسی می گویند رزمندگان مقاومت خود را برای چندین سال  نبرد طولانی با اشغالگران صهیونیست آماده کرده اند.
به گفته کارشناسان ، دشمن صهیونیستی درحمله به غزه ، با تسلیحات جدید فلسطینی ها غافلگیر شد و امروز در معرض یک جنگ فرسایشی قرار گرفته است  و مقاومت با تک تیراندازها و کمین های دقیق آن را به هلاکت می رساند.
این کارشناسان معتقدند:  ارتش رژیم صهیونیستی همانطور که در غزه و دیرالبلح شکست خورد،  قطعا و مطمئناً در رفح نیز موفق نخواهد شد، زیرا مقاومت برای مقابله با هرگونه پیشروی اسرائیل آمادگی کامل دارد.
همچنین تیپ هایی از مقاومت آموزش دیده وجود دارند که هنوز در نبرد زمینی شرکت نکرده اند و هیچ یک از تجهیزات و توانمندی های خود را از دست نداده اند بنابراین رژیم اشغالگر برای ورود به رفح، باید خود را آماده تلفات سنگین کند.
از سوی دیگر، مردم فلسطین از جنگ با رژیم اشغالگر خسته نیستند و سالهاست که با اشغالگران انگلیسی و صهیونیستی جنگیده‌اند و به همین دلیل مقاومت آنها ادامه خواهد داشت.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 11:5:54