تهدید و ارعاب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 10:29:48

مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن در آمریکا، دانشجویان مخالف رژیم اسرائیل را به اخراج و تعلیق تحصیلی تهدید کرد.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، تظاهرات و تحصن درحمایت از مردم فلسطین و درمخالفت با تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در بیش از ۵۰ دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه‌های کلمبیا، آریزونا، جورج واشنگتن و کالیفرنیا همچنان ادامه دارد.
مدیریت دانشگاه جورج واشنگتن در اعلامیه ای تاکید کرد که به دانشجویان ابلاغ شده است رفتار آنها نقض سیاست‌های دانشگاه محسوب می‌شود.
این درحالی است که دانشجویان دانشگاه جورج واشنگتن تلاش‌های مستمر را برای بی اعتبار کردن و مخدوش نشان دادن جنبش دانشجویی و متهم کردن آن به یهودی ستیزی رد کردند.

دانشجویان دانشگاه نیویورک هم پس از اینکه پلیس چادر‌های تحصن آنها را جمع کرده بود، چادر‌هایی جدیدی را برای اعلام همبستگی با غزه برپا کردند.
برخی رسانه های آمریکایی  اعلام کردند: نیرو‌های امنیتی آمریکا به دانشجویانی که برای حمایت از فلسطین در دانشگاه ایالتی اوهایو تظاهرات کرده بودند، حمله کرده اند.

تظاهرکنندگان نیز با تشکیل زنجیره انسانی دور تا دور دانشجویان مسلمانی که در حال نماز خواندن بودند، از آنها در برابر یورش پلیس محافظت کردند.
تظاهرات دانشجویان در آمریکا علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به دانشگاه‌های کارولینای شمالی و آریزونا نیز کشیده شد. دانشجویان حامی آرمان فلسطین در دانشگاه اوهایو، سومین دانشگاه بزرگ ایالات متحده، تظاهرات کردند. پلیس تعدادی از دانشجویان دانشگاه اوهایو را که در اعتراض به تجاوز اسرائیل به نوار غزه شرکت کرده بودند، بازداشت کرد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 10:29:3