ناصر ابوشریف: آمریکا از همه جنایات صهیونیست ها در غزه چشم بسته است

جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 21:0:0

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران، ناصر ابوشریف، در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر با اشاره به گورستان دسته جمعی در غزه گفت: از نظر آمریکا فلسطین جزو کشورهای جهان به شمار نمی رود. وقتی صحبت از مردم فلسطین می شود، این آمریکاست که چشم بر همه جنایت ها بسته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ناصر ابوشریف عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر گفت: متأسفانه وقتی صحبت از مردم فلسطین و مردم مظلوم و مظلوم می شود، جهان در میابد که آمریکا فلسطین را  که جزو کشورهای جهان سوم هم نمی داند، بلکه گویی فلسطین از جهان پنجاهم، کشوری در اقیانوس آرام است. اما همین آمریکا زمانی که در هر جای این کره خاکی رخ می دهد، قبل از هر کشوری حادثه را می داند و قبل از آنکه اتفاق بیفتد، پیش بینی می کند.

وی افزود: سیاست آمریکا اینگونه است، سیاست یک بام و دو هوای منافقانه. انجا که صحبت از فلسطین می شود، آمریکا کر و کور و لال است، این همه جنایت را نه می بیند و نه می شنود. و نه از این همه جنایت و نسل کشی حرفی می زند.

در حالی که اگر موضوع مربوط به رژیم صهیونیستی باشد، کاملاً تغییر رویه می دهد، و از کاه، کوه می سازد.

ناصر ابوشریف ادامه داد: همه سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی جنایات صهیونیست‌ها را مستند کردند، اما آمریکا این اسناد و گزارش‌هایی را که نشان از گستردگی نسل‌کشی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه دارد، نمی‌بیند و نمی‌خواهد بشنود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 18:55:30

دسته بندی :