نابودی و نسل کشی مردم فلسطین سیاست و اولویت رژیم صهیونیستی

جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 17:0:0

دکتر علی الفرج، فعال سیاسی از لندن در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر با اشاره به لزوم تحقیق در مورد گورهای دسته جمعی در غزه اظهار کرد سیاست سیستماتیک رژیم اشغالگر مبتنی بر نابودی مردم فلسطین است. زمان پرسش و پاسخگویی چه زمانی است؟ آیا وقت آن نرسیده که مجامع بین المللی درباره غزه بپرسند و رژیم جنایتکار اسرائیل را مؤاخذه کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر و فعال سیاسی دکتر علی الفرج ر برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر گفت: شکی نیست که کشتارهایی بیرحمانه رژیم اشغالگر قدس برای نابودی مردم فلسطین است، این یک سیاست سیستماتیک گروهک های صهیونیستی و ارتش صهیونیستی است.

وی افزود: این جنایات و نسل کشی ها از زمان تأسیس این  رژیم فاسد  و جنایتکار در واقعیت ادامه داشته است و حتی برای لحظه ای هم تاکنون متوقف نشده است.

دکتر علی الفرج ادامه داد: هدف اصلی از این کشتارها نابودی ساکنان اصلی و مردم فلسطین است زیرا صهیونیست های جنایکار بر این باورند این سرزمین بدون مردم و صاحب است، صاحبان اصلی آن تروریست هایی هستند که از سراسر جهان  به آن مهاجرت کرده اند و این سرزمین را در تصرف و اشغال خود در آوردند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 12:37:28