بمباران شهروندان فلسطینی در غرب غزه/ حمله هواپیماهای رژیم اشغالگر به منازل

جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 8:0:0
بمباران شهروندان فلسطینی در غرب غزه/ حمله هواپیماهای رژیم اشغالگر به منازل

ارتش رژیم اشغالگر عصر پنجشنبه، با یک پهپاد، یک کالسکه اسب را در نزدیکی بیمارستان اندونزی در بیت لاهیا در شمال نوار غزه بمباران کرد که یک شهروند شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند و هواپیمای نظامی نیز به خانه‌ای در همان منطقه حمله کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بر اثر بمباران گروهی از شهروندان فلسطینی در محله تل الهوی در غرب شهر غزه توسط هواپیماهای رژیم اشغالگر، دست کم 8 شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند، این در حالی است که نیروهای اشغالگر سحرگاه روز جمعه یک معلم را در اردوگاه الجلزون در شمال رام الله دستگیر کردند.

تیم دفاع مدنی پس از بمباران دیروز اردوگاه یبنا در شهر رفح در جنوب باریکه غزه توسط ارتش رژیم اشغالگر، جسد شهید رضوان احمد سلیمان ابوحسنین (44 ساله) را از زیر آوار خانه اش و همچنین جسد دختر بچه ی شهید «آسیا منیر غنام» را از زیر آوار منزل الکردی از منطقه الجنینه در رفح بیرون آوردند.

در همین راستا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات خشونت‌باری به شمال النصیرات انجام دادند و ساختمان‌های مسکونی در شهر المغراقه در مرکز نوار غزه را منفجر کردند.

نیروهای اشغالگر از سوی دیگر سحرگاه روز جمعه یک معلم از اردوگاه الجلزون در شمال رام الله را دستگیر کردند

برخی منابع محلی اردوگاه گزارش دادند نیروهای اشغالگر جهاد نخله معلم 33 ساله را پس از یورش به خانه وی در جلزون، و بازرسی و تخریب وسایلش، دستگیر کردند.

این منابع تاکید کردند نیروهای اشغالگر با یورش به اردوگاه، تیم های پیاده نظام را در چند نقطه مستقر کرده و سربازان اشغالگر به چندین خانه یورش بردند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 7 اردیبهشت 1403 - 11:53:23