کارشناس عرب : حزب الله سلاح های زیادی دارد که هنوز فاش نشده است

چهار شنبه 29 فروردین 1403 - 17:0:0

کارشناس روابط بین الملل و امور ایران در گفتگو با «فلسطین الصمود » شبکه الکوثر به توانمندی های نظامی حزب الله اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها در آینده بیشتر غافلگیر خواهند شد.

ویژه ‌- الکوثر دکتر «عبده اللقیس» تحلیلگر سرشناس عرب گفت: مقاومت اسلامی لبنان با توجه به شرایط نبرد با رژیم صهیونیستی مقابله می کند و هر آنچه مقاومت تا امروز از آن استفاده کرده، سلاح‌های قدیمی موجود در انبارها بوده است.
وی افزود: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله  پیش از این به موضوع تسلیحات مقاومت اشاره کرده و گفته بود: تاکنون از سلاح های راهبردی خودمان در نبردها استفاده نکردیم  و حزب الله بستگی به میزان توسعه وقایع و تهاجم  از سلاح های جدید استفاده خواهد کرد.
دبیرکل حزب الله  لبنان افزود : درغزه و لبنان عملیات های متعددی صورت گرفته که  حزب الله در آنها از سلاح های موجود در انبارها استفاده کرده است اما برای سرنگونی پهپادهای پیشرفته صهیونیستی از سلاح های جدید و به روزشده استفاده کردیم .
دکتر «عبده اللقیس» درادامه گفتگوی خود با برنامه «فلسطین الصمود» تصریح کرد:  حزب الله دارای توانمندی ها و تسلیحات نظامی بسیاریست که هنوز فاش نشده است، هرچند اخیرا از موشک الماس 3 استفاده کرده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403 - 12:2:59