تظاهرات در استانبول در حمایت از غزه و فلسطین+ فیلم

سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 15:35:24
تظاهرات در استانبول در حمایت از غزه و فلسطین+ فیلم

هزاران نفر از شهروندان ترکیه و مهاجران به این کشور، در حمایت از فلسطین و یاری مردم غزه در مرکز شهر استانبول تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» در این باره آمده است: در راستای تظاهرات و راهپیمایی های مستمر در حمایت از فلسطین و یاری غزه و در حالی که آماده سازی ناوگان آزادی برای اعزام به غزه و شکستن محاصره تحمیل شده بر این منطقه ادامه دارد، هزاران نفر از شهروندان ترکیه و شهروندان دیگر کشورها در مرکز شهر استانبول تظاهرات کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات از دولت ترکیه و سایر کشورهای اسلامی و عربی خواستند هیچ نوع مراوده بازرگانی با رژیم صهیونیستی برقرار نکنند و به سوی عادی سازی روابط با این رژیم گام بر ندارند.

تظاهرکنندگان از کشورهای اسلامی و عربی خواستند در روند ایجاد به اصطلاح «بندر جدید غزه» که به دشمن اجازه می دهد سیطره دریایی بر نوار غزه داشته باشد، مشارکت نکنند.

در این تظاهرات که به دعوت احزاب اسلامی غزه برگزار شد، تعداد زیادی از مقامات و شخصیت های ترکیه شرکت کردند. حاضران در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی، توقف نسل کشی در غزه و بازخواست صهیونیست ها بخاطر جنایاتی که در حق غیرنظامیان مرتکب می شوند را خواستار شدند.

تظاهرکنندگان تاکید کردند پروژه مقاومت و جهاد برضد اشغالگران صهیونیست باید ادامه یابد و باید از حمایت کشورهای اسلامی و عربی برخوردار شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 15:35:17