گزارش برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

جنایت جدید رژیم صهیونیستی در طولکرم

دو شنبه 3 اردیبهشت 1403 - 12:1:39

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه در حالی از اردوگاه نور شمس در شمال کرانه باختری خارج شد که این عملیات ۱۴ شهید، چند زخمی و ویرانی گسترده زیرساخت‌ها، خانه‌ها و دارایی‌های مردم را به دنبال داشت.

ویژه ‌- الکوثر گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، ساکنان اردوگاه نورالشمس در شهر طولکرم  شاهد تخریب گسترده آن بودند، حجم ویرانی‌ها تا جایی است که این اردوگاه دیگر قابل زندگی و سکونت نیست.
خشم و اعتراضات گسترده  فلسطینیان ساکن طولکرم در کرانه باختری به ادامه  بمباران و جنایات اشغالگران صهیونیست درحال گسترش به سایر مناطق است.
فرمانده گردان های قدس در طولکرم از درگیری رزمندگان فلسطینی با نظامیان صهیونیست خبر داد و گفت: دراین درگیری مسلحانه چند صهیونیست زخمی شدند.
وی با بیان اینکه جنایات اشغالگران تنها روحیه مقاومت و همبستگی  فلسطینیان را مستحکم تر می کند، خواستار ادامه مقاومت ضد اشغالگران شد.
در این حال، دولت رژیم صهیونیستی به علت ترس فزاینده از گسترش مقاومت در سرزمین های فلسطینی ، خواستار ادامه سیاست مشت آهنین شد و برادامه محدودیت‌ها و اقدامات نظامی برای تضعیف مردم فلسطین تاکید کرد.
اشغالگران صهیونیست با سیاست مشت آهنین مانند ادامه حملات ، بازداشت ها و ترورها  به سرکوب مردم مظلوم فلسطین اقدام می کنند اما مردمی را مقابل خود می بینند که از رویارویی هراسی ندارند.
ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات مستمرش علیه غزه بر یورش‌ها و بازداشت‌ها در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی افزوده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


دو شنبه 3 اردیبهشت 1403 - 12:1:33