ژنرال صهیونیست خطاب به نتانیاهو : کلیدها را به حماس بده!

دو شنبه 3 اردیبهشت 1403 - 9:9:59
ژنرال صهیونیست خطاب به نتانیاهو :  کلیدها را به حماس بده!

«اسرائیل زیف » از ژنرال‌های ارتش رژیم صهیونیستی گفت که تحقق نیافتن اهداف جنگ باعث شده است که کلیدها را به حماس بدهیم تا بتواند خود را بازسازی کند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «اسرائیل زیف» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم اسرائیل چندین پست مهم  از جمله رئیس اداره عملیات نیروی دفاعی ارتش را برعهده داشته است. وی در طول جنگ 2023 رژیم صهیونیستی و حماس ، به عنوان نماد مقاومت و ابتکار فردی در رسانه های صهیونیستی معرفی شد!
زیف آشکارا از دولت نتانیاهو انتقاد کرده و مدعی است که دولت کاملاً فلج شده است.
در این حال، رسانه‌های صهیونیستی نیز یکشنبه شب گزارش دادند که مردم غزه در برخی مناطق این باریکه، بازسازی منازل خود را آغاز کرده‌اند.
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که مردم غزه بازسازی منازل خود را در برخی از مناطق که تحت کنترل حماس قرار دارد، آغاز کرده‌اند و پس از خروج بخش اعظم نظامیان صهیونیست از غزه، فعالیت روزمره خود را از سرگرفته‌اند.
رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که جنبش حماس در غزه شکست نخورده است، بلکه بر عکس، تنها حکومت حاضر در نوار غزه به شمار می‌رود.
 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.
این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.
این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 3 اردیبهشت 1403 - 9:9:14