کارشناس لبنانی: عملیات تنبیهی «وعـده صادق» یعنی صحنه تازه نبرد و رژیم وحشت زده از قدرت نظامی ایران

یک شنبه 2 اردیبهشت 1403 - 20:0:0
کارشناس لبنانی: عملیات تنبیهی «وعـده صادق» یعنی صحنه تازه نبرد و رژیم وحشت زده از قدرت نظامی ایران

سرتیپ بازنشسته دکتر امین حطیط، کارشناس نظامی و راهبردی، در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر با اشاره به ناتوانی و عجز رژیم اشغالگر در مقابل ایران، قدرت منطقه گفت: عملیات تنبیهی «وعـده صادق» صحنه تازه ای را در نبرد رقم زد و آن هم رژیم وحشت زده و ترسیده از قدرت نظامی ایران است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، امین حطیط، کارشناس نظامی و راهبردی، در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر  اظهار کرد: عملیات نظامی کوچک اسرائیل در پاسخ به عملیات «وعـده صادق» تمسخر آمیز و ضعیف توصیف می شود. هر کسی که تحولات منطقه را دنبال می کند، می داند امروز منطقه وارد مرحله جدیدی شده است. مرحله کودتا علیه رژیم صهیونیستی.

وی گفت: مشخصه این دوره جدید کاهش ظرفیت ها و عجز و ناتوانی اسرائیل است. پاسخ های پراکنده اسرائیل به ایران نشان می دهدقدرت نظامی منطقه دشمن را به وحشت انداخته و او را از هر مقابله ای باز میدارد.

این سرتیپ بازنشسته افزود: زمانی که این رژیم تصمیم گرفت، اقدام و پاسخی به ایران دهد؛ اعلام نکرد و این به دلیل وحشت و دلهره ای بود که از مقابله نیروهای ایرانی داشت.

در مورد پاسخ ضعیف این رژیم باید طبق موازین بین المللی اعلام می کرد. جمهوری اسلامی بارها اعلام کرد که عملیات نظامی ازخاک ایران به خاک اسرائیل انجام می شود. پس این اعلام نکردن از سوی رژیم اشغالگر به معنای تزلزل و وحشت اوست در مقابل قدرت نظامی ایران که با اعتماد به نفس مقابله می کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 2 اردیبهشت 1403 - 17:16:3