حیرت و بهت مسؤولان صهیونیست به تحریم یک گردان ارتش توسط آمریکا

یک شنبه 2 اردیبهشت 1403 - 18:0:0
حیرت و بهت مسؤولان صهیونیست به تحریم یک گردان ارتش توسط آمریکا

به نقل از منابع عبری مسؤولان وزارت جنگ اسرائیل به تحریم گردان «نیتسح یهودا» گردان صهیونیست های افراطی توسط آمریکا شگفت زده شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رادیو رژیم اسرائیل گزارش داد که مسئولان وزارت جنگ از قصد واشنگتن برای اعمال تحریم علیه گردان نیتسح یهودا شگفت زده شده اند.

بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، تصمیم آمریکا برای تحریم گردان نیتسح یهودا را خطرناک دانست و گفت آمریکا از خطوط قرمز عبور می کند.

بنی گانتس عضو کابینه جنگ گفت: اعمال تحریم‌های آمریکا علیه یگانی در ارتش اسرائیل سابقه خطرناکی است و من برای جلوگیری از این تصمیم تلاش خواهم کرد.

اسموتریچ عضو کابینه اشغالگران اعلام کرده است که اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ارتش اسرائیل دیوانگی مطلق و تلاشی برای تحمیل کشور فلسطین بر ما است.

در روزهای گذشته که توجه رسانه‌‌ها به تبادل آتش میان اسرائيل و ایران معطوف بوده است، اسرائيل به حملات خود به غزه ادامه داده است.

ده‌ها نفر روزانه در غزه کشته می‌شوند و اداره بهداشت تحت کنترل حماس اعلام کرده که تعداد کشته شدگان در غزه از آغاز جنگ اسرائيل، در حال افزایش است.

همزمان وب‌سایت خبری اکسیوس گزارش داده است که وزیر خارجه آمریکا «در روزهای پیش رو» تحریمی را علیه گردان‌ نیتسح یهودای ارتش اسرائيل اعمال خواهد کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 2 اردیبهشت 1403 - 16:42:44

دسته بندی :