یحیی حرب: عملیات تنبیهی «وعــــــده صادق» ادامه عملیات «طوفان الاقصی» است

یک شنبه 2 اردیبهشت 1403 - 17:0:0
یحیی حرب: عملیات تنبیهی «وعــــــده صادق» ادامه عملیات «طوفان الاقصی» است

«یحیی حرب» نویسنده و تحلیلگر سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر با اشاره به «پیامدهای عملیات تنبیهی «وعــــــده صادق» ضد ژیم صهیونیستی بر کشورهای عربی منطقه که در حال عادی سازی روابط با اسرائیل هستند» اظهار کرد: عملیات تنبیهی «وعــــــده صادق» در حقیقت ادامه عملیات «طوفان الاقصی» است که از 7 اکتبر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یحیی حرب  در برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر گفت: ما در مرحله تحول تاریخی هستیم؛ از ماه ها پیش غزه به خاک و خون کشیده شد توسط ارتشی که به زعم خودشان شکست ناپذیر بود. اما آنچه در فروردین ماه رخ داد نشان داد تاریخ در حال تحول وتغییر است. در حقیقت عملیات تنبیهی «وعــــــده صادق» ادامه عملیات «طوفان الاقصی» بود که از 7 اکتبر آغاز شده است.

 

یحی حرب اضافه کرد: اگر 7 اکتبر رژیم صهیونیستی را بی‌ثبات کرد، 14 آوریل آن را کاملاً از هرگونه ادعای «گنبد آهنین» خلع کرد و تمام اقداماتی که در سوریه و سایر کشورهای عربی شاهد آن هستیم، دیگر دلیلی بر قدرت نیست، بلکه جنایت قلدری است که رو به زوال می رود.

وی گفت: حمله ایران به استکبار صهیونیستی و رفتار غیراخلاقی و غیرقانونی این رژیم وحشی پایان داد، برخی از اعراب مدعی بودند که نمی توانند با این رژیم یا فرزند لوس تحت حمایت آمریکا مقابله کنند، پاسخ ایران نه تنها این تفکر را زیر سؤال برد بلکه نشان داد دیگر حمایت آمریکا و بریتانیا، فرانسه و غرب از رژیم اشغالگر کار به جایی نخواهد برد.

این نویسنده و تحلیلگر سیاسی افزود: حمله برق آسای ایران ضعف اعراب، ناتوانی سران عرب و شکست و تسلیم آنها در برابر سلطه آمریکا را آشکار کرد و ثابت کرد که مقابله با استکبار جزء جدایی ناپذیری از اراده ایرانیان است.

#وعده صادق

#انتقام قانونی

#دفاع مشروع

#تنبیه متجاوز


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 2 اردیبهشت 1403 - 16:32:5