عملیات «وعده صادق» انقلابی جدید در معادلات نبرد

پنج شنبه 30 فروردین 1403 - 18:0:0

«سهیل خلیلیه» نویسنده و تحلیلگر سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» درباره پیامدهای پاسخ تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی و حامیانش مطالبی بیان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سهیل خلیلیه، نویسنده و تحلیلگر سیاسی در برنامه «فلسطین الصمود» گفت: از آغاز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر، اوضاع از کنترل رژیم صهیونیستی خارج شد و تا زمانی که جنگ در نوار غزه ادامه دارد، وخامت این اوضاع آن بیشتر و بیشتر می شود. 

وی افزود: اشغالگران پس از حمله خود به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ تلافی جویانه ایران به آن متوجه شدند که معادلات نبرد منطقه ای آنطور که فکر می کردند «عملیات نجات» نیست و اوضاع خوب پیش نمی رود، زیرا پاسخ ایران یک پاسخ هوشمندانه و دقیق بود و قواعد بازی را کاملا تغییر داد و ایران ثابت کرد که یک قدرت واقعی در منطقه است.

سهیل خلیلیه گفت: آنان که می گویند عملیات تنبیهی «وعده صادق» خیلی هم در حد بازدارندگی نبود، به او می گوییم که حرف شما دلقکانه و پوچ است. این عملیات وحشت و هراس رژیم صهیونیستی را ثابت کرده و چهره آن حتی در مقابل متحدانش که از آن حمایت می کنند مخدوش کرده است.

سهیل خلیلیه، تحلیلگر سیاسی افزود: آنچه رخ داد معادلات و کفه ترازو را به هم زد و انقلابی جدید به وجود آورد و من معتقدم این موضوع باعث می شود آمریکا درباره نیاز به این رژیم را به عنوان یک متحد استراتژیک مجددا باید محاسبه کند.

#وعده صادق

#انتقام قانونی

#دفاع مشروع

#تنبیه متجاوز


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 30 فروردین 1403 - 13:29:59

دسته بندی :