عملیات تنبیهی «وعده صادق» ضرب شست ایران به رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 30 فروردین 1403 - 15:30:0

سید هادی سید افقهی، دیپلمات سابق ایرانی در برنامه «فلسطین الصمود» با اشاره به «پیامدهای حمله تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی» اظهار کرد: عملیات تنبیهی «وعده صادق» ضرب شست جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل است که توانست پشت آن را به حاک بمالد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید هادی سید افقهی، دیپلمات سابق ایرانی در برنامه «فلسطین الصمود» گفت: این تفرقه در داخل رژیم صهیونیستی از نظر نظامی، سیاسی و امنیتی از زمان عملیات طوفان الاقصی آغاز شد، زیرا جناح چپ، لیبرال و سکولار از ورود به آن خودداری کردند. این اختلافات بر نحوه نبرد و موضوع آزادی اسرا به اوج خود می رسد، زندانیانی که هنوز زنده است و جسد مرده ای نیستند.

وی افزود: آنچه توانست شاخ غول را بشکند، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در عملیات "وعده صادق" نشان داده شد که اتفاقاً خط قرمزها را شکست. رژیم صهیونیستی بارها و بارها با حمله به سرزمین‌های عراق، سوریه و مصر و جنبش فتح در تونس، حمله کرده بود و این حمله توانست ضرب شست ایران به رژیم صهیونیستی باشد.

سید افقهی ادامه داد: ایران در نبرد با دشمن صهیونیستی ترور، حمله به تاسیسات هسته ای و جنگ سایبری را پاسخ می داد، اما این اولین بار است که روند رویارویی به صورت مستقیم و خاک به خاک صورت می گیرد و برای اولین بار است که ایران به این شکل و با حجم عظیم موشک با اسرائیل مقابله می کند.

این دیپلمات سابق افزود: هر چه عملکرد رژیم صهیونیستی کاهش یابد، اختلافات در درون آن بیشتر می شود و اکنون در اوج سردرگمی و عدم تمرکز در موضوع پاسخ به ایران است. اینکه پاسخ کجا و چگونه باشد آن را حیران کرده است.

#وعده صادق

#انتقام قانونی

#دفاع مشروع

#تنبیه متجاوز


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 30 فروردین 1403 - 13:18:16