یمنی ها : به حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی افتخار می کنیم

چهار شنبه 29 فروردین 1403 - 17:0:0

مردم یمن با شادی و افتخار از حمله موشکی ایران به رژیم صهونیستی استقبال کردند و گفتند ساعت ها بمباران سرزمین های اشغالی در حقیقت پاسخی بود به جنایات بی شرمانه صهیونیستها ضد مردم مظلوم غزه .

ویژه ‌- الکوثرگزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، یمنی ها با بیان اینکه حمله موشکی ایران باعث درد و ذلت صهیونیستها شد، بر حق مشروع  جمهوری اسلامی برای پاسخگویی به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی  درحمله به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از شهروندان جمهوری اسلامی،  تاکید کردند.
آنها تصریح کردند پاسخ سهمگین موشکی ایران به رژیم اشغالگر، دشمن صهیونیستی  را به محاسبه مجدد وا می دارد، به ویژه آن که، این حمله دردناک به صهیونیست ها ثابت کرد که آنها از تار عنکبوت هم  ضعیف ترند و هیچ حفاظت و بازدارندگی در برابر حملات جبهه مقاومت در هر نقطه از سرزمین های  اشغالی ندارند.
عملیات پیچیده «وعده صادق» پیام اقتدار و قدرت ایران و امت اسلامی به صهیونیست ها بود که از زمان تاسیس این رژیم جعلی بی سابقه بوده است .
این حمله از آن جهت اهمیت داشت که رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا ،انگلیس و سایر کشورهای مزدور غربی - عربی توانایی دفع حملات ایران را نداشت .
این درحالیست که ایرانیان تأکید کردند پاسخ ایران منطبق بر آرمان های امت اسلامی و اشتیاق آنها برای پاسخگویی به جنایات دشمن صهیونیستی در فلسطین، غزه و در همه سرزمین های محور مقاومت بود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 29 فروردین 1403 - 11:39:54