برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر :

ضربه سخت به رژیم اشغالگر و برقراری معادلات جدید در منطقه

چهار شنبه 29 فروردین 1403 - 11:22:2

از نخستین لحظات اعلام حمله سهمگین موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، شادی سراسر سرزمین‌های فلسطینی را فرا گرفت چرا که نوید دهنده این موضوع بودکه معادله جدیدی در منطقه رقم خورده است.

ویژه‌ -الکوثرگزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر حاکیست، فلسطینی ها هنوز در شادی و شعف حمله بزرگ ایران به رژیم صهیونیستی  بسر می برند و  این پیروزی را جشن می‌گیرند چرا که این موضوع ، باعث کاهش آلام و مصیبت های فراوان آنها از جنگ ناعادلانه رژیم صهیونیستی ضد غزه شده است .
جنگی که هر روز جنایات زیاد و بزرگی علیه مردم مظلوم فلسطین رقم زده  است، به ویژه جنایاتی که شهرک نشینان تحت حمایت ارتش رژیم اسرائیل، با سوزاندن، کشتار و ارعاب فلسطینی ها باهدف آواره کردن آنها صورت می گیرد.
موشکباران سرزمین های اشغالی از سوی ایران پیامی آشکار به اشغالگران بود مبنی بر اینکه معادلات جدیدی در منطقه در حال شکل گیری است.  
مردم فلسطین از حمله ایران  قدردانی می کنند و معتقدند این تحولات نشان دهنده  شروع آزادسازی قدس اشغالی است که هنوز زیر بار اشغال، شهرک سازی و محاصره است.
هم اکنون  در نوار غزه و بعداز حمله موشکی ایران به نسبت روزهای قبل ، آرامش بهتری برقرار شده ، هرچند بمباران های رژیم صهیونیستی هنوز ادامه دارد و برای هفتمین ماه متوالی غزه در معرض جنگ و نسل کشی است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 29 فروردین 1403 - 11:20:55