31 شهید و زخمی در هجوم شهرک نشینان صهیونیست به روستای المغیر

شنبه 25 فروردین 1403 - 11:19:9

بیش از ۱۵۰۰ شهرک نشین تحت حفاظت ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی به روستای المغیر در کرانه باختری رود اردن حمله ور شدند، آن را نابود کردند و بیش از ۴۰ خانه و خودرو را آتش زدند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگر بیش از ۴۰ خانه و خودرو را در روستای المغیر آتش زدند.
 در پی این حملات یک فلسطینی شهید شد و30  نفر دیگر زخمی شدند.
گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش قربانیان حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان به روستای المغیر در شمال شرق رام الله  حکایت دارند.
 این عناصر متجاوز صهیونیست خانه‌های فلسطینی‌ها و خودروهای آنها را در این روستا به آتش کشیدند که باعث به وجود آمدن ترس و وحشت گسترده در روستای المغیر شد.
همزمان با تشدید حمله‌های شهرک نشینان مسلح علیه ساکنان کرانه باختری که با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی انجام می‌شود جنبش حماس در بیانیه‌ای این حمله‌های سازمان یافته را محکوم کرد.
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای شهید و زخمی شدن شماری از فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به دست شهرک نشینان صهیونیست را محکوم کرد و طی فراخوانی خواستار انتفاضه مردمی علیه اشغالگران شد.
«زاهر جبارین»، رئیس دفتر اسرا و شهدای جنبش حماس در بیانیه‌ای در پی حمله شهرک نشینان مسلح به روستاها و شهرهای کرانه باختری خواستار مقابله مردم انقلابی این منطقه با صهیونیست‌ها و بر افروختن آتش انتفاضه علیه آنها شد.
این مقام حماس در بیانیه خود اعلام کرد که جنبش مذکور از مردم انقلابی کرانه باختری می‌خواهد ضمن شعله ور کردن آتش انتفاضه با اقدامات تروریستی شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی مقابله کنند، زیرا این رژیم فقط زبان زور را می فهمد.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 25 فروردین 1403 - 11:19:4