سخنگوی حماس: صهیونیستها حتی حرمت ماه رمضان را هم نگه نداشتند

شنبه 25 فروردین 1403 - 10:6:40
سخنگوی حماس:  صهیونیستها حتی حرمت ماه رمضان را هم نگه نداشتند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: اشغالگران جنایتکار، احترام ماه مبارک رمضان و مراسم عید را نگه نداشتند بلکه کشتار غیرنظامیان را تشدید کردند.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبداللطیف القانوع در گفت و گو با شبکه المیادین افزود: رژیم اشغالگر صهیونیستی در ایام عید فطر، نسل کشی فلسطینی ها را تشدید کرد و بدون درنظر گرفتن احساسات دینی مسلمانان و احترام اعیاد آن ها، صدها نفر را با بمباران خودروهای غیرنظامی، بازارهای شلوغ و منازل مسکونی به شهادت رساند.
وی گفت: از امت های اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان می خواهیم که با برگزاری راهپیمایی ها و ادامه تظاهرات ها، ملت فلسطین را یاری و برای توقف جنگ علیه ملت فلسطین به رژیم صهیونیستی فشار وارد کنند.
وی اظهار داشت: ادامه اعتراض ها در شهرهای مختلف جهان و گسترش حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین یکی از شیوه های یاری مردم فلسطین و فشار برای توقف جنگ دیوانه وار علیه نوار غزه است.
سخنگوی جنبش حماس به همه گروه های مقاومت که در چند ماه گذشته در جبهه های مختلف با مقاومت ملت فلسطین همراهی و بر حق فلسطینی ها در دفاع از خود و تعیین سرنوشت تاکید کرده اند، درود فرستاد.
پس از گذشت ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روز به روز بیشتر در بحران های داخلی و خارجی خود فرو می رود.
رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل عام، ویرانی، جنایت های جنگی، نقض قوانین بین المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.
تل آویو این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال ها در محاصره است، به تسلیم وا دارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت های آشکار در غزه، از دست داده است.
وزارت بهداشت غزه در آخرین گزارش خود تاکید کرد که از هفتم اکتبر گذشته (پانزدهم مهرماه ۱۴۰۲) تاکنون ۳۳ هزار و ۶۳۴ فلسطینی در غزه شهید و۷۶هزار و ۲۱۴ نفر دیگر مجروح شدند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


شنبه 25 فروردین 1403 - 10:6:34