لحظه به لحظه با صد و هشتاد و نهمین روز جنایت اسرائیل در غزه

جمعه 24 فروردین 1403 - 8:0:0
لحظه به لحظه با صد و هشتاد و نهمین روز جنایت اسرائیل در غزه

در 189‌مین روز جنایت اسرائیل در غزه، شمار شهدای غزه به 33 هزار و 634 نفر رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در 189‌مین روز جنگ غزه، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت و مجروحیت بیش از 200 فلسطینی دیگر طی 24 ساعت اخیر در باریکه غزه خبر داد.

وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت اخیر با ارتکاب 8 جنایت جدید موجب شهادت 89 فلسطینی و مجروحیت 120 نفر دیگر شد. بر اساس این بیانیه، شمار شهدای نوار غزه طی 189 روز جنگ به 33 هزار و 634 نفر و شمار مجروحان به 76 هزار و 214 نفر رسید. این در حالی است که هزاران فلسطینی همچنان در زیر آوار هستند و امکان امدادرسانی یا بیرون کشیدن پیکرهای آنها وجود ندارد. «الجزیره» دو روز پیش به نقل از نیروهای دفاع مدنی غزه برآورد کرده بود که حدود 20 هزار فلسطینی زیر آوارها باشند.

ارتش رژیم اسرائیل طی بیش از 6 ماه جنگ کنونی، با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده و مردم غزه همچنان تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند در حالی که نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

تنها در جریان یکی از جنایات امروز رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، یک منزل مسکونی در منطقه‌ السدره واقع در محله الدراج در مرکز شهر غزه هدف بمباران قرار گرفت و طی آن 25 فلسطینی به شهادت رسیدند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


جمعه 24 فروردین 1403 - 17:25:30

برچسب :