لحظه به لحظه با صد و هشتاد و هشتمین روز جنایت اسرائیل در غزه

پنج شنبه 23 فروردین 1403 - 16:0:0
لحظه به لحظه با صد و هشتاد و هشتمین روز جنایت اسرائیل در غزه

لحظه به لحظه با 188مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری فلسطین لحظه به لحظه با 188مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری فلسطین پنج‌شنبه 23 فروردين 1403 - 09:20 جنایات رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه و کرانه باختری فلسطین در حالی امروز (پنجشنبه) و در ایام عید فطر وارد 188مین روز خود شده است که این رژیم روز گذشته در جنایتی دیگر، 3 تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به همراه شماری از نوه‌های او به شهادت رساند. العالم - فلسطین اشغالی بنابر این گزارش، در حمله دیروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی 3 تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به همراه شماری از نوه‌های او در حملات ارتش اشغالگر به غزه شهید شدند. حازم ، امیر و محمد از فرزندان اسماعیل هنیه و آمال، خالد و رزان از نوه های او بر اثر حمله اشغالگران به خودروی آنها در اردوگاه الشاطی در باریکه غزه به شهادت رسیدند. در همین حال منابع فلسطینی اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 125 فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی کشته و 56 نفر نیز زخمی شدند. حملات رژیم صهیونیستی به باریکه

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جنایات رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه و کرانه باختری فلسطین در حالی امروز (پنجشنبه) و در ایام عید فطر وارد 188مین روز خود شده است که این رژیم روز گذشته در جنایتی دیگر، 3 تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به همراه شماری از نوه‌های او به شهادت رساند.

بنابر این گزارش، در حمله دیروز (چهارشنبه) رژیم صهیونیستی 3 تن از فرزندان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به همراه شماری از نوه‌های او در حملات ارتش اشغالگر به غزه شهید شدند.

حازم ، امیر و محمد از فرزندان اسماعیل هنیه و آمال، خالد و رزان از نوه های او بر اثر حمله اشغالگران به خودروی آنها در اردوگاه الشاطی در باریکه غزه به شهادت رسیدند.

در همین حال منابع فلسطینی اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته 125 فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی کشته و 56 نفر نیز زخمی شدند.

حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه همزمان با ایام شادی مردم به مناسبت عید سعید فطر همچنان ادامه دارد به طوری که بنابر اعلام دیروز (چهارشنبه) وزارت بهداشت فلسطین در غزه شمار شهدای حملات این رژیم به باریکه غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) به 33 هزار و 482 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آمار مجروحان این جنایات را 76 هزار و 49 نفر اعلام کرد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 23 فروردین 1403 - 13:47:33